Een jaar lang... Bo! ♥

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NathalieBoer

Een jaar lang... Bo! ♥

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 19:31

Hallo allemaal :)

Het leek mij leuk om een topic te openen over mijn topper Bo! (Fjord x New Forest)
Ze is niet van mij, ik rijd haar, les met haar en breng haar uit sinds 2013.
Hierbij de foto's! :)

Januari:
Helemaal gewassen, ingevlochten en klaar voor de Kringkampioenschappen, maar omdat het zo verschrikkelijk hard waaide was het niet vertrouwd om met de trailer op pad te gaan, en hebben we dus gewoon lekker in de bak getraind :o

Afbeelding

Februari:
Een beetje spelen met de camera in het weiland, meer dan dit en een beetje poetsen kon ik ook niet doen want ik had mijn vinger gebroken :P

Afbeelding

Maart:
Begin maart een crosstraining gehad, wat helaas niet goed afliep... Samen uitgegleden, Bo kwam er helemaal goed vanaf, ik had een hersenschudding en mijn knie flink gekneusd waar ik nog wel een tijdje last van heb gehad, maar ondanks dit zat ik er na 2 week alweer op, omdat we SGW Westerbork in de planning hadden!

Afbeelding

April:
SGW Westerbork gestart. Dressuur een nette proef kunnen rijden, met mooie punten. Met inspringen begon het opeens heel vies te regenen, waardoor het weer lekker glibberig werd... Ik raakte het vertrouwen in het parcours kwijt door de gladheid, waardoor we werden uitgebeld :( En helaas mochten we daardoor de cross ook niet starten... Op naar 2016!

Afbeelding
(Beetje slechte foto, maar dit was met de dressuur :) )

Mei:
Oefencross in Hooghalen gereden! Dit was al de tweede keer dat ik deze had gereden, wat is het toch gaaf om te doen! <3

Afbeelding

Juni:
Inmiddels al ruim voldoende punten in de B, daarom hadden we ons debuut in de L1! Metten een dikke winstpunt gereden! +:)+

Afbeelding

Juli:
Via een Facebook actie een fotoshoot gewonnen *D

Afbeelding

Afbeelding

Augustus:
Drentse kampioenschappen in De Wijk gestart, (L1) en poging 2 tot crosstraining gevolgd, wat gelukkig wel goed ging :)

Afbeelding

Afbeelding

September:
Clubkampioenschappen gereden!! 2e van de club geworden met 3 puntjes verschil :P
Dressuur 188 & 193 en tweede, springen foutloos en een snelle tijd, en derde!

Afbeelding

Oktober:
Cross in Balloo gestart! Weer erg leuk georganiseerd, en was erg leuk om te rijden!!

Afbeelding

November:
Bo was ziek! :oo Ze had griep, dus ze stond lekker op rust. Lekkere wandelingetjes door het bos gemaakt! Gelukkig weer helemaal beter :)

Afbeelding

December:
De laatste maand van het jaar alweer! vorig weekend een fijne selectiewedstrijd voor de Regio/Kring kampioenschappen gereden, en een nette winstpunt erbij !

Afbeelding
(Geen foto's gemaakt :P )

Al met al een bewogen jaar, maar ondanks alles een topjaar! Op naar 2016! <3

Bedankt voor het kijken/lezen!

Groetjes Nathalie

_Sofie

Re: Een jaar lang... Bo! ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:51

Wat een schatje! <3
Ziet er uit alsof jullie een leuk jaar hebben gehad.

Dobbelicious

Re: Een jaar lang... Bo! ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:54

Wauw wat een mooi dier! Ziet eruit als een avontuurlijk jaar inderdaad!

NathalieBoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 22:33

_Sofie schreef:
Wat een schatje! <3
Ziet er uit alsof jullie een leuk jaar hebben gehad.

Wij hebben ondanks mijn gebroken vinger, hersenschudding enz en dat ze ziek was zeker een leuk jaar gehad!! Het is inderdaad een echte knuffel ❤

NathalieBoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 22:35

Dobbelicious schreef:
Wauw wat een mooi dier! Ziet eruit als een avontuurlijk jaar inderdaad!

Dankje!! Het was inderdaad een leuk jaar om op terug te kijken! ❤