Ik ben Femke en sinds jaaaaren weer terug op het bokt-forum. Ik was zeer actief maar heb toch maar een nieuw account aangemaakt.
In 2008 ben ik i.v.m. werk gestopt met rijden. Hiervoor ging het best aardig met rijden, heb ook FNRS gereden tot F11 en daarna had ik twee bijrijdpaardjes waarmee ik tot de M1 ben gekomen.
En dit vertel ik allemaal niet om te pochen of wat dan ook, juist niet! Ik ben dus weer begonnen en dat is super frustrerend! Mijn houding is bagger, ik heb moeite met het nageeflijk krijgen van de paarden en vind het oefenen van een F9 proef al moeilijk.
Ik weet het ik ben een zeur
maar ik wilde toch even mijn frustratie uiten omdat mijn niveau zo gezakt is. Ik had niet anders verwacht en ik weet dat het tijd nodig heeft maar toch is dit best confronterend.Ook verwachten ze hier dat ik heel goed kan rijden omdat ik op niveau heb gereden maar dat gaat nu nog niet echt lekker. Ik zit te denken een poosje extra privelessen te nemen om mijn houding en zit netjes en rustig te krijgen.
Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Ben je weer snel op je oude niveau gekomen?
Nogmaals ik wil niet zeuren dit is puur uiten van frustratie
was altijd heel actief en fanatiek in de paardenwereld, dan is het even gek weer 'overnieuw' te moeten beginnen (ik ken ook niemand meer).