Ik heb een lieve verzorgpony die bereden MOET worden. Ikzelf ben aan de grote kant... We hebben nagedacht over een kleinere ruiter maar dat kon niet. Dokus is erg sterk, pittig, en heeft een eigen wil. Ikzelf heb soms nog moeite met hem..
Later over 3 jaar ofzo gaat de kleindochter van de eigenaar erop rijden. Maar haar
moeder komt mee en zij is een heethoofd. Zij heeft ervoor gezorgd dat Dokus als de dood is voor zwepen... ze heeft me een keer lesgegeven en als Dokus niet meteen in galop ging werd hij getrapt en\of geslagen. Daarom is hij ook bang als er iemand anders in de bak is,
Ik wil niet over 3 jaar dat Dokus getraumatiseerd is. Want nu kan je al niet fatsoenlijk rijden als er iemand anders in de bak is...
Maar ik wil graag weten of dit gewoon nog kan. Ik weet ik heb een te lang bovenlichaam maar mijn vraag is hinder ik hem zo niet??
Dokus is 11 jaar, 1,06 hoog
Ik ben 1,50 en 35 kilo
Kan het nog ook al ben ik aan de grote kant?? Want anders weten we niet wat we anders moeten doen ....
Ik heb zelf gedacht over lange lijnen en mennen.. Alleen vroeger heeft hij daar een ongeluk mee gehad.... Hij is als de dood voor sloten... Daar was hij namelijk ingevallen.. En alles wat er achter hem gebeurt vind hij heel eng.. Hij word dan heel nerveus

Groetjess
ik rijd zelf ook een paardje dat misschien Wat aan de kleine kant is maar pony heeft dr echt plezier in en is sterk gebouwt... hey maar even over je moeder: Wat heeft ze dan wel niet gedaan als ik vragen mag? Het lijkt me niet echt normaal als je Pony door haar getrouwmatiseerd is
en ik ook