Het paardenvirus komt weer opspelen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ivjee1213

Het paardenvirus komt weer opspelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 15:58

Ja bokkers, don't worry, niet bij een knol, maar bij mij :+

Nadat 2 jaar lang het paardenvirus op een heel laag pitje heeft gestaan, begin ik er nu weer 'last' van te krijgen...

Ik krijg overal kriebels, de paardenspullen worden weer langzaamaan onder het stof vandaan gehaald, ik heb m'n cap al tientallen keren op en af gezet en ik begin nog net niet te hinniken /3
Helaas heb ik nog geen paard kunnen vinden, maar ik ben er zeker van: ik ga hetgene wat ik het liefst doe weer oppakken!

Ik zie al uit naar het heerlijke gevoel van een leeg hoofd en het één worden met het paard! Maar omdat ik nog geen knol heb kunnen vinden, hoop ik dat jullie mij tips kunnen geven over hoe ik het snelst weer aan het rijden kom.

Ik heb al meerdere personen die ik ken, gevraagd of ze andere mensen kennen die toevallig nog een recreatieve bijrijdster zoeken, maar omdat zij geen mensen kennen, wil ik andere mogelijkheden gebruiken om (hopelijk) sneller aan een paard te komen.

Dus aan jullie de vraag: weten jullie nog tips of mogelijkheden?

Alvast bedankt *\o/*

anjali

Re: Het paardenvirus komt weer opspelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 17:55

Bokmarkt of manege. /3

linda_arnold

Re: Het paardenvirus komt weer opspelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 18:21

Je aansluiten bij een manege, lessen mee pakken en daar eventueel contacten leggen met pensioneigenaren om een paard te gaan bijrijden of wellicht bestaat er wel een mogelijkheid tot lease?