Ik zit met een heel groot dilemma..
Ik rij nu paard al 5 jaar. En ik begin me een beetje te irriteren.. De afspraak was dat ik de enige was die er op ging rijden, ( op de eigenaar na dan)
Maar nu is het zo dat ze een verzorger zocht voor haar andere paard. Maar nu komt het steeds voor dat dat meisje steeds op het paard rij waar ik op rij..
Ik irriteer me hier dood aan, en had een hele tijd terug al gezegd dat ik dat niet wilde. Toen is er een afspraak gemaakt dat ik 3x per week zou komen ipv 2.
Nu is het dus zo dat ik maar 2x per week mag rijden omdat die andere ook vaak op mijn vz paard rijd.
En ik moet helemaal duidelijk zijn van te voren wanneer ik kom terwijl dat in mijn situatie wat lastig is. en eerder nooit zo was.
Ik heb het hier al eerder over gehad. En weinig zin om er constand achter na te gaan.
Paarden zijn aardig op leeftijd dus als ze een paar daagjes stil staan is geen ramp.
Ik ben ondertussen op zoek gegaan naar wat anders. en Waarschijnlijk is heel leuks gevonden. 2 Paarden waar ik ook verder mee kan. wedstrijden enzo,
Maar hoe geweldig ik het ook vind. Als ik er alleen al aan denk dat ik moet stoppen met me huidige paardje schieten de tranen alweer in me ogen.. en begin ik meteen te huilen..
aan de ene kant wil ik niet stoppen, maar aan de andere kant, ik wil wel wat meer bereiken. Ik wil wel graag een wedstrijdje rijden en dat is met mijn huidige vz paard niet echt een optie...
Wat zijn jullie adviezen? Allebei is finacieel niet haalbaar en is teveel..
Ik weet het echt niet......

bedankt voor je reactie en je mening.