Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bubbleee schreef:Zeker heel herkenbaar!
Super dat het zo goed gaat met je pony!
Mijn eigen haflingermerrie heb ik nu ruim 4 jaar, en sinds een aantal maandjes zijn we aan het lessen en haar aan het beleren voor de wagen, ze is zo onwijs braaf en werkt zo hard voor me! En in april verwacht ze ook nog een veulentje van tinkerhengst Fortunes Pride![]()
) gaan mennen. Maar heb de tijd en het geld helaas nog niet weten te vinden(zo'n leuke sulky kost niet niks..). Dus nu houden we het bij langelijnen(ook met mijn shet van 22
). Ook superleuk trouwens!! Mijn pony's werken ook heel hard voor me echt ontzettend leuk om te zien. Mijn paard ook het is zo'n topper. Het feit dat ie er pas is sinds september en dat ik al in januari wil starten zegt heel wat denk ik zo. Ik vertrouw hem 99% en geniet van ons rijden samen en ons trainen!
friesiszwart schreef:heel herkenbaar, nog een geluksmomentje als je om vijf uur je bed uit moet om te voeren en dan buiten komt en je van verschillende kanten (zachte) hinnikjes en gemurmel hoor. Echt een geniet momentje terwijl dat tien minuten daarvoor soms echt niet was.