Graag zou ik eens willen proberen digitaal een paard te tekenen, heeft iemand een foto die ik hier voor mag gebruiken? Het liefst van de voorkant van het hoofd. Ik heb dit nog nooit gedaan en kan niet goed tekenen, maar vind het wel leuk. Ook heb ik nog nooit digitaak getekend en waarschijnlijk wordt het dus enorm mislukt, verwacht er dus niets van,
heeft er toch nog iemand zin om mij een foto te sturen die ik mag gebruiken?
waauw! Wat een mooie paarden allemaal! Heel erg bedankt, ik ga zo is even goed bekijken! ik begin denk ik wel met een makkelijkere en als het goed lukt met de rest
ik ga beginnen met die van marshmellow. Het duurt denk ik wel lang aangezien ik echt slecht ben in tekenen, maar ja als je niet oefent lukt het nooit. en ik ga eerst maar eens alle knopjes van paint uittesten
Dustypower
Geplaatst: 02-12-15 18:45
Deze mag je ook gebruiken
Sorry had niet gezien dat je er al had uit gekozen
VInd het wel erg lastig digitaal hoor, ga nog wel wat langer proberen hoor, maar denk niet dat het echtw wat wordt, als de eigenaar het goed vind ga ik het misschien eerst op papier proberen, dat lijkt me nog iets makkelijker dan zo, maar eerst ga ik nog wat pogingen doen\\\tips zijn natuurlijk altijd welkom
friesiszwart
Als tip wil ik je geven om Sumopaint.com te gebruiken of GIMP Sumopaint is kan je online gebruiken en GIMP kan je gratis dowloaden. Ze hebben allebei net wat meer brushes etc dan paint
Judith68
Geplaatst: 02-12-15 19:08
Deze misschien iets voor je?
O, hebt er al één....Niet opgelet.
Lightmare
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-15 19:28
SindyKaya schreef:
Als tip wil ik je geven om Sumopaint.com te gebruiken of GIMP Sumopaint is kan je online gebruiken en GIMP kan je gratis dowloaden. Ze hebben allebei net wat meer brushes etc dan paint
hier ga ik eens naar kijke, bedankt
Lightmare
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-15 20:08
ik ben op sumo begonnen en vind het denk ik wel een handig proragmma, heb een beetje gekeken hoe het werkt en wat lijntjes gezet ( ze zijn helemaal scheef en allemala bruin maar is alleen een klein schetjes van een paar minuten) Ik ben benieuwd of het na lang oefenen mooi gata worden, hier alvaste en foto van de lijntjes