Oh dat is echt mijn grootste nachtmerrie! Ik hoop dat het goed afloopt. Gelukkig zijn de paarden ongedeerd.
sneeuwpop
Geplaatst: 02-12-15 11:59
Halve stal is afgebrand. Geen manege maar pensionstal. Heb al aangeboden er max 3 te kunnen opvangen. (Wij hebben geen pension) Dit gun je niemand en zeker hen niet
elibeest
Geplaatst: 02-12-15 12:00
Dan zullen ze voor die dieren ook noodopvang moeten vinden denk ik? Iemand idee hoe dat geregeld gaat worden?
Mobiel stallencomplex huren zou een optie zijn, zie je ook op grote wedstrijden. Dan houd je de paarden toch bij elkaar ipv overal neer te zetten, dat geeft ook veel stress. Sterkte aan de eigenaren want zo te zien was het een aardig nieuw complex.
Bij pension stal 'T Hofje in Giessenburg zijn ook nog stallen vrij. Heb net even contact gehad met de stal eigenaresse.
sneeuwpop
Geplaatst: 02-12-15 13:05
Denk ik ook prakkie hoop dat ze nog bij de buiten bak kunnen en dan noodstallen kunnen plaatsen. Buiten bak ligt naast de stal, dus als er instortingsgevaar is zal dat eerst nog even niet gaan. De bak ligt volgens mij aan de andere kant, dus kans is groot dat ze daar nog bij kunnen.
Oh wat erg en helemaal in de winter dat bemoelijkt wel het zoeken naar een plekje ben ik bang
ROMANxBEAUTY
Geplaatst: 02-12-15 13:15
Ik vind het ook echt verschrikkelijk. Ik ben veel in de buurt van Gorinchem, dus gaat mij ook nog extra aan het hart. Ben ook met mijn stal bezig geweest om evt paarden op te vangen.
Wel ontzettend fijn dat alle paardjes het hebben overleefd, maar dit blijft toch altijd je nachtmerrie. vreselijk!