ik heb flynn vanaf februari dit jaar,inmiddels lijk ik soms wel een heel ander paard te hebben, glanzend,een mooi buikje en lekker in zijn vel, zijn gedrag is er wat minder op geworden,meneer heeft wat meer praatjes en vind de laatste weken ineens dat alles eng is.. maar daar komen we ook wel weer doorheen
voor de mensen die het toen niet hebben meegekregen, flynn is eind december 2014 uit ierland gekomen, hij heeft in de tussentijd voordat hij naar mij kwam alleen maar in een box gestaan.. arm ding
over zijn leven in ierland is helemaal niks bekend,het was dus even afwachten wat hij allemaal al kende maar hij pakte alles zeer goed op dus ik heb er niet lang over na hoeven denken.hier de foto's! foto's zijn even in een link gezet omdat ik wat gedoe had met de grote van de foto's.
eerste keer aan de longeerlijn in de week dat ik hem op proef had.

1 van de eerste keren erop

inmiddels een paar weken verder,bij een andere stalling,meneer kreeg al meer praatjes en begon wat meer zijn grenzen op te zoeken.. onder andere de buitenbak uitsprinten, bit vastpakken en gaan

een paar maandjes verder,weer verhuist van stal en hier hebben we echt onze plek gevonden,flynn voelt zich happy!

trots

de grote bak is nog altijd wat spannend,altijd maar weer die spoken aan de andere kant van de bak!

en als afsluiter, nog even op de foto met die gevaarlijke enge bal!

bedankt voor het lezen/kijken!