Sommige kennen mij vast wel, ik ben Jolien en woon sinds nu 4 maanden alweer in het mooie Frankrijk!
Ik ben op deze plek gekomen omdat ik een baan aangeboden kreeg hier door buitenlandse stage.

maar wat vliegt de tijd zeg, ik weet nog het moment dat mijn ouders wegreden richting Nederland op.
Maar wat heb ik al veel meegemaakt en geleerd!
Ik ben hier om de paarden op stal te beleren en te trainen, ik ben nu met de 1ste begonnen, een hengst genaamd Dikkie ( hij doet zijn naam eer
)

Ondertussen ook al 2 paardjes verkocht!
Super top dus!

Ik ben ook vaak naar Moulins gegaan, een stadje in de buurt

Ook hebben we een kudde warmbloeden staan, die in het 'wild' leven, dag en nacht buiten, maar wat zijn het schatten!

En mijn dagroutine smorgens, alle erf dieren van kuiken tot kat, allemaal door elkaar en doet elkaar helemaal niets

In het donker, toen ik buiten een stukje ging lopen.

En omdat wij een groot meer hebben waar de paarden uit drinken ( is van te voren getest) en daar een bootje stond maar niemand wist van wie, en hij er al jaren stond, hadden we hem even geleend hihi..

En mijn Mickey die de reis naar Frankrijk ook heeft gemaakt heeft het ook ontzettend naar zijn zin, gelukkig maar!

Nu de kerstdagen er al weer aankomen reis ik 20 december weer even terug naar Nederland voor kerst te vieren en dan 3 januari weer lekker terug!

Ik heb nog steeds zoveel schik hier, mijn ouders zouden mij het liefst terug zien maar ik kies nu lekker mijn eigen weg

Reactie is leuk
Groetjes Jolien
Lijkt me echt onwijs gaaf!
vond het leuke hengsten om mee te werken