Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ook is een dag met veel staan (van 8 - 17) erg belastend voor mijn rug, knieën en voeten. Even lukt wel, maar gedurende de dag krijg ik er echt last van. Daarom weet ik ook niet of de hele dag helpen wel zo'n goed idee is al probeer ik het wel.
mrie schreef:Dus als ik het goed begrijp wil jij als zaterdaghulp op een stal gaan werken waar je al eerder gewerkt hebt maar waar het niet boterde tussen jou en de andere hulp. Je weet niet of dat meisje er nog is... Nou dat lijkt me dan het eerste wat je uit moet vinden. Verder zul je met de eigenaren moeten bespreken hoe je het vorige keer ervaren hebt. Verder moeten de taken duidelijk zijn. Sommige dingen doe je op je 14e niet sommige wel.Citaat:Ook is een dag met veel staan (van 8 - 17) erg belastend voor mijn rug, knieën en voeten. Even lukt wel, maar gedurende de dag krijg ik er echt last van. Daarom weet ik ook niet of de hele dag helpen wel zo'n goed idee is al probeer ik het wel.
Hallo zeg, je bent 14 geen 70. Tuurlijk is het zwaar en doet in het begin alles pijn. Maar dat gaat dus over na een half jaartje of zo. Zo doe je conditie op het hoort er bij.
mrie schreef:Hallo zeg, je bent 14 geen 70. Tuurlijk is het zwaar en doet in het begin alles pijn. Maar dat gaat dus over na een half jaartje of zo. Zo doe je conditie op het hoort er bij.

Kashmino schreef:Een lijstje maken is wel handig ja. Ik krijg geen vergoeding, maar evt. rijden bijvoorbeeld zal voor mij al als een vergoeding werken. De eigenaar van de stal ken ik wel, mijn ouders kennen hem ook wel en kunnen er dus ook wel iets van zeggen als iets niet klopt.