Voor diegene die mijn paard nog niet kennen:
Winner(Windsor)
12 jaar
Grote vriendelijke reus, alleskunner.
Vader = Pavarotti van de Helle
De liefde van mijn leven!!
~~
Laten we beginnen bij het begin! Ik zocht eigenlijk nog helemaal geen paardje. Het klikte niet met mijn vorige paard en die heb ik dan ook verkocht aan iemand. Diegene had wat andere paardjes staan en vroeg aan ons wat we zochten. Uiteindelijk zijn we maar gewoon naar die mevrouw gereden en toen wees ze ons naar Winner. Ik zag echt meteen die lieve blik in zijn ogen en wist dat het goed zat. Toen ik erop ging zitten werd dat dubbel en dwars bevestigd. Eerst werd Winner gelongeerd en toen ging er een ander op zodat ik zijn bewegingen kon zien. Hij zag er zo relaxed uit bij alles, dat was precies wat ik zocht. Toen ging ik erop. Ik was geen paard meer gewend omdat ik een tijdje een Haflinger had gereden en het zat allemaal een beetje raar. Na verloop van tijd wendde ik eraan en voelde ik zijn heerlijke gangen. Ik zat er met een big smile op en genoot ontzettend. Vond het heel jammer om er weer af te moeten
.
We zetten Winner weer terug op stal en gingen naar binnen bij deze mevrouw. En laten we zeggen dat toen we naar buiten gingen de koopovereenkomst getekend was
. Toen ging ik met diegene die ik had meegenomen nog even naar Winner om hem te aaien en toen trok ie voor de foto echt een heel lief koppie.
En die avond stond hij al bij ons! Wat was(en ben!) ik gelukkig
.De volgende dag waaide het behoorlijk maar dat weerhield me er niet van om lekker met hem te wandelen. En wat was ie braaf!!

Die dag erna waagde we het toch. Ik had een zadel van een vriendin geleend en daaronder een hele dikke vilten dekje gelegd. Zo gingen we even de bak verkennen en voor het eerst echt thuis rijden!

En weer een bewijs van Winner zijn alleskunner gedrag, een leuk koppie trekken en rustig los staan.

En binnen 3 dagen had ik al zoveel vertrouwen in hem dat ik te voet naar de manege met hem ben gegaan. Mijn vader ging voor de zekerheid mee naar dat was absoluut niet nodig eigenlijk. Hij was braaf! Wel vond hij de manege wat spannend, maar dat was er na 2 weken ook uit.

Lekker met een vriendin op buitenrit is ook prima. Hij kijkt nergens van op of om.

En ook alleen is het leuk! Lekker hard gaan maar ook de rustmomentjes pakken.

Meneer stond lekker van de zon te genieten en daar moest en zou ik een foto van nemen. Hij vond het best, dus zonder handen!!

En lekker longeren met touwtjes vind hij ook erg leuk. Hij ontspant echt zijn spieren en die achterhand ging er mooi onder.

Foto'tje samen? No problem

En ook onze eerste echte wedstrijd kon niet uitblijven natuurlijk! We zijn geëindigd met 164 en 181
. Ik ben heel trots op ons
In januari gaan we ons B-debuut maken!
(foto is van slechte kwaliteit helaas)
Meneer was behoorlijk moe en toen ik aankwam lag hij heerlijk te slapen in het weiland. Toen kon ik het niet laten om een foto te maken
. 
En last but not least, gisteren! Mijn peetzusje zou op bezoek komen en lief zoals ik ben ging ik haar ophalen met Winner. Het was barkoud dus zijn winterdeken lag nog op, en iemand heeft mijn peetzusje erop geholpen(Win is 1.73
). Toen zijn we met zijn tweeën naar huis gereden. Winner vond het niet erg

Ik ben zo blij met hem. Hij maakt mij onwijs gelukkig. Iedere dag staan we lekker te knuffelen in het land en zie ik hem lekker genieten. Wat kan je het treffen met een paard zeg, wauw.
Spoiler:
Ik hoop dat ik goed geteld heb wat de foto's betreft hihi, anders mijn excuses
Ik hoop dat ik goed geteld heb wat de foto's betreft hihi, anders mijn excuses