Eindelijk, Het is weer bijna 2016!
Rond deze tijd komen allemaal die leuke 'Een jaar lang' topics.
Ik vond dat het wel eens tijd werd om er ook eens eentje te maken, zoveel meegemaakt dit jaar!
Al 3 jaar lang verzorg ik deze haffies met heel veel plezier, dit jaar zijn er veel foto's gemaakt, die ik graag aan jullie wil laten zien.
Ik zal ze eerst even voorstellen:
Naam: Sunny
Ras: Haflinger
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 13
Sunny staat rechts in het tweespan
Naam: Luka
Ras: Haflinger
Geslacht: Merrie
Leeftijd: (Alweer) 19
Luka staat links in het tweespan
Januari
Sunny!

Luka!

Februari/Maart
Hier heb ik geen speciale foto's van, vooral veel genoten van de paardjes
April
Het werd weer beter weer, gelukkig! Er kwam meer tijd om te rijden en met de paardjes bezig te zijn.
Het enige minpuntje: Het zomereczeemseizoen begon weer..

Een van de meest waardevolle foto's voor mij, ikzelf had nooit gedacht dat dit mogelijk was.. Tuigloos 1.20meter springen met Sunny, voor mij is deze pony goud waard!
Mei

Luka werd alweer 19, wat gaat het toch snel.. Hopen dat ze nog heel lang bij ons mag blijven!
Sunny werd 13 en doet het super!
Juni
Samen met Sunny de bossen onveilig maken

Juli
Wat was het warm! Paardjes zochten schaduw onder de parasol

En ik ging samen met Sunny zwemmen

Augustus
Wij zitten bij een hele gezellige menclub, ieder lid zet jaarlijks een rit uit.
In augustus zijn wij aan de beurt, de baasjes van Luka en Sunny blijven bij de in/uitspanplaats om de menners te verwelkomen en ik mocht samen met Sunny de rit meerijden!

Een foto van een andere rit, het was lekker weer en we hadden pauze bij een waterplas.. Tjaa.. Daar maken we dan gebruik van!
September/Oktober
In deze maanden hebben we vooral heel veel gemend samen met de menners van de menclub!

November
(06-11-2015)
Vandaag mocht in samen met Luka voor Sint-Maarten met zijn (haar
) paard spelen
(29-11-2015)
Vandaag mochten we Sinterklaas van de boot gaan ophalen in ons dorp, en dat kan niet zonder een beetje in de Sinterklaas-stemming te zijn.

Ik wil de baasjes van Sunny&Luka heel erg bedanken dat ik dit jaar weer door heb mogen brengen met jullie en de pony's!
Bedankt voor het lezen, en op naar een mooi 2016!