Aangezien we tegen het eind van het jaar komen en ik eind zomervakantie ben gestart met mijn huidige verzorgponies en het dus nu een half jaar is, vond ik dit een mooie gelegenheid om eens een topic over ze te maken, aangezien ze dat voor 200% verdienen!!
Myra is de haflinger, nog aan de jonge kant en waarmee de band al een heel stuk gegroeid is
Ze is super braaf! Wel een pittige tante en een ongelofelijke aansteller af en toe
(een blauwe bak waar al 3 weken normaal langs gereden word is 'opeens' zwaar levensbedreigend) . Toch ben ik al zo gek op haar en wat hebben we al een leuke dingen gedaan!Desi is een shetlander van (als het goed is ) 4 jaar oud nu. Een echt teddybeertje
een onwijze knuffelkont. We wandelen met haar en longeren haar, voor de rest nog niet iets anders. Vooral lange uren knuffelen
Dus laten we maar beginnen en ik hoop dat jullie net zo genieten als ik
Augustus
Deze maand was onze eerste kennismaking. Ik moest wel wennen haha maar het gevoel was goed. En wat vond ik Myra knap

September
De eigenaresse had ook een goed gevoel, dus na de zomervakantie zijn we eerst nog een paar keer samen geweest om tussen ons de klik te versterken en kijken hoe het gaat.
En wat mochten we al veel proberen waar ik zo dankbaar voor was! Ik als totaal geen springheld woog me al aan een klein sprongetje en het rijden ging echt 200% keer beter al! Let niet op mijn houding, springen doe ik echt niet vaak, het was een probeersel! Ik ben er bewust van dat ze soms iets te diep loopt, zijn we nog steeds hard mee aan het werk. Het verliefde gevoel groeide!

Het was helemaal compleet toen ik samen met de eigenaresse naar het strandje naast stal ben geweest op een super mooie dag! Wat was ik dankbaar en zo blij, ik had zoiets nog nooit gedaan en wat voelde het vertrouwd

Oktober
Oktober was de maand waarin ik ze vaste dagen ging doen. We werkten hard maar het was ook de maand van vele kusjes, knuffels en luiheid
ik maakte ook de eerste 'mooie' foto's van het stel

November
Op een of andere manier is Myra onwijs dik geworden, zonder dat ze extreem weinig deed of te eten kreeg, dus November was de maand van Myra - 10000 kg
We waren actief, en veelzijdig. Ontspannen buitenritjes, keihard werken maar ook knuffels.

De band tussen de paardjes en mij is onwijs gegroeid. Ik ben echt gek op ze en we leren mekaar kennen
Ook ben ik super blij met de vooruitgang die we hebben geboekt. We zijn er nog lang niet maar we gaan mooi zo door
Ik wil de eigenaresse (taat_ ) super bedanken voor alles, pony's en een eigenaar uit duizenden!Bedankt voor het lezen en kusjes van ons!