Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja schreef:Je geeft haar teveel macht. Alles wat je aandacht geeft, groeit.
Negeren die hap, dit soort types heeft alleen maar lol van elke keer dat je toehapt.
En mbt persoon teveel in de les; instructeur op aanspreken. Er zijn niet voor niets afspraken.
Mbt de toon en beginnersopmerking; probeer eens te bedenken waarom dat dat jou eigenlijk raakt? Waarom heb je zo'n Calimerogevoel bij haar, terwijl het een naar mens is?
Marie111 schreef:hmm, lastig. Maar dit valt me op:
"Begonnen we met springen, ging ze juist over de sprong en het was mijn beurt. Rij naar de sprong, en glipt ze mij toch nog voorbij om er even "snel" over te gaan, dit vond ik gewoon echt niet kunnen en erger me hier dood aan."
Wat zegt de instructie daarvan? Dat zou hier dus beslist niet mogen, wordt zo iemand gelijk op aangesproken (en terecht).
CalipsoLover schreef:Sonja schreef:Je geeft haar teveel macht. Alles wat je aandacht geeft, groeit.
Negeren die hap, dit soort types heeft alleen maar lol van elke keer dat je toehapt.
En mbt persoon teveel in de les; instructeur op aanspreken. Er zijn niet voor niets afspraken.
Mbt de toon en beginnersopmerking; probeer eens te bedenken waarom dat dat jou eigenlijk raakt? Waarom heb je zo'n Calimerogevoel bij haar, terwijl het een naar mens is?
Misschien omdat ik een heel goed springpaard heb, maar zelf weinig vertrouwen heb om te springen, en zij mij hier wel al enkele keren op heeft gewezen...