GEZOCHT gratis foto's maken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie636

GEZOCHT gratis foto's maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 12:26

Goedemorgen bokkers.
Ik vind het altijd erg leuk als mensen foto's maken van mijn paard. :D
Dus ik vroeg me af of iemand nog een model zocht, voor dingen uit te proberen of ervaring op te doen ofzo. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om met een trailer op pad te gaan.. Kan wel eventueel een stukje buiten rijden en daar foto's maken maar meer niet. ;) Ik ben ook bereid om mijn paard te knotten of een hindernis neer te zetten of iets anders net wat de fotograaf wil.
Als je interesse heb laat het mij dan weten!
Het is wel echt GRATIS dus ook de fotograaf wil vergoeding voor reiskosten. Het is gewoon omdat hij/zei het leuk vind.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chocopasta

Re: GEZOCHT gratis foto's maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:35

Ik denk dat iedereen wel gratis foto's wil :+

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:35

we gaan het even zo stellen,
Een manege van 100km verder vraagt jou he we hebben het druk en de stallen zijn vies.
Kom je niet even helpen.. Heel de dag stallen mesten. Thuis nog wat extra spierpijn van het harde werk. En je krijgt er niet eens een drankje of iets voor.
Denk niet je dat zou doen...

Kan je beter aan een stalgenoot of vriendin vragen als ze je camera willen gebruiken en paar fotos maken .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:38

Leuk! Ik bied mij ook aan als model voor gratis foto's :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:41

Als je zoiets wil kun je jezelf het beste opgeven bij een foto meeting of zelf een foto meeting organiseren.

Of je houd de markt goed in de gaten met fotograven die op zoek zijn naar modellen.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:44

Romy1234 schreef:
Leuk! Ik bied mij ook aan als model voor gratis foto's :+

Ik ook :+

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:45

Volgens mij hoort dit hier niet thuis maar op de bokt markt.
Daarnaast wil iedereen wel gratis foto's maar voor t gemak wordt er even vergeten hoeveel tijd en werk er in gaat zitten voor de fotograaf. Daarnaast moet die ook nog reizen met openbaar vervoer of auto wat ook geld kost. En dan heb ik het nog niet eens over het geld wat het materiaal kost...
Zo zijn fotografen wel heel snel failliet...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:51

Karin92 schreef:
Volgens mij hoort dit hier niet thuis maar op de bokt markt.
Daarnaast wil iedereen wel gratis foto's maar voor t gemak wordt er even vergeten hoeveel tijd en werk er in gaat zitten voor de fotograaf. Daarnaast moet die ook nog reizen met openbaar vervoer of auto wat ook geld kost. En dan heb ik het nog niet eens over het geld wat het materiaal kost...
Zo zijn fotografen wel heel snel failliet...

Ik heb ook al 2 shoots gratis gehad hoor... Die fotograven waren opzoek naar portfolio uitbreiding. Dus sommige doen het heus wel.

Maar eerlijk is eerlijk. TS heeft best een mooi paardje, maar super bijzonder? Nee dat niet.

Ik heb een wat apartere, dus dat is mijn geluk :D

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:52

Altijd leuk dit soort oproepen. Wat denk je dat de fotograaf kwijt is aan tijd en kosten om jou gratis foto's te geven? Tenminste als je foto's van enige kwaliteit wil hebben. Ik hoop voor je dat je een gek vind, maar mij niet gezien. Ik denk dat je vooral in je vriendenkring zal moeten kijken of je op moet geven voor een meeting. Moet je wel ergens naar toe. De foto's die je laat zien, hebben een leuk beeld maar zijn technisch gezien geen hoogstandjes. Dit overigens zonder iemand te beledigen hoor. Ik kan zelf ook heel blij zijn met een bepaalde foto zonder dat het een technisch hoogstandje is. Gaat dan meer om de emotionele waarde ervan.

Of je moet een paard hebben wat een uitbreiding is voor de fotograaf de portfolio. Dan moet je wel een echte eye-catcher hebben.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:38

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om dergelijke oproepen op het forum te plaatsen. Wanneer je een dienst zoekt of aanbiedt, kun je een advertentie op de Boktmarkt plaatsen. Ik sluit om die reden dit topic dan ook.