Begin dit jaar zocht ik een paardje om mee aan de slag te gaan. Via via kwam ik in april een hele lieve 4 jarige haflinger tegen. Ook al ging hij er met het rijden ervandoor en zag hij er echt niet uit in zijn wintervacht. Hij is de grootste knuffelbeer die ik ooit ben tegengekomen.

In mei mochten ze het land op. Zijn overtollige energie en spanning kon er eindelijk uit. Die maand ben ik rustig begonnen met rijden. Hij had al geleerd dat de bak eng was en daar alleen kon rennen. Helaas had je ook geen rem en stuur. Veel gewerkt aan vertrouwen en gelukkig had hij snel door dat er niks spannends zou gebeuren.

Al snel werden er lessen ingepland en bij elke les ging het telkens beter.

In september werd er bij ons op stal een wedstrijdje georganiseerd. Natuurlijk meegedaan en hij deed zo je best voor je.

En na al dat harde werk werd er lekker uitgerust.

Tegenwoordig krijg ik soms dit soort momentjes cadeau van hem. In het begin maar twee passen, maar dat werd snel uitgebouwd tot hele stukken.

Toen ze weer naar binnen gingen is hij meteen geschoren.

Heerlijk kaal en we konden weer aan de slag.

We rijden lekker door. Volgend jaar staan er vele buitenritten op de planning.

In mei mochten ze het land op. Zijn overtollige energie en spanning kon er eindelijk uit. Die maand ben ik rustig begonnen met rijden. Hij had al geleerd dat de bak eng was en daar alleen kon rennen. Helaas had je ook geen rem en stuur. Veel gewerkt aan vertrouwen en gelukkig had hij snel door dat er niks spannends zou gebeuren.

Al snel werden er lessen ingepland en bij elke les ging het telkens beter.

In september werd er bij ons op stal een wedstrijdje georganiseerd. Natuurlijk meegedaan en hij deed zo je best voor je.

En na al dat harde werk werd er lekker uitgerust.

Tegenwoordig krijg ik soms dit soort momentjes cadeau van hem. In het begin maar twee passen, maar dat werd snel uitgebouwd tot hele stukken.

Toen ze weer naar binnen gingen is hij meteen geschoren.

Heerlijk kaal en we konden weer aan de slag.

We rijden lekker door. Volgend jaar staan er vele buitenritten op de planning.