Onze eerste jaar dat we officieel gingen starten waar we erg in gegroeid zijn.
Een jaar met veel afwisseling wat we gedaan hebben veel lol hebben gehad een jaar dat we niet zomaar vergeten!
Januari.
Onze startpas was al binnen maar dacht nog even een maandje wachten en veel geoefend. Ook al had meneer best veel winter kriebels zijn wij toch door gegaan.

Februari.
Voor het eerst dat we gingen starten ik vond het zo spannend.
Maar we werden beloond met een winspunt en een 2e plaats ik was zo trots op me ventje.
Ook maar een topic over geopend en we waren ook uitgelicht:)
[RIJ-ITP] Onze eerste officeele wedstrijd

Maart.
Ook natuurlijk wedstrijd gehad maar ook veel buiten gereden en lol met je knol gehad we hebben veel afwisseling gehad.

April.
Waren we naar huis gereden en gewacht op mijn broertje die graag mee wou naar stal tijdens het wachten maar naar het voetbal veldje gegaan maar daar kwamen een aantal fans double kreeg genoeg aandacht van de kinderen wat ie maar prima vond als ie maar kon eten.

Mei.
Dat was echt een top maandje wij gingen echt voor uit double ging beter lopen we waren alle bij minder gespannen op vreemde terreinen mijn houding ging langzaam veranderen. En meneer die ook weer een jaartje ouder werd.
En tja wil een hoofdstel passen met het bit maak je het hoofdstel los van het bit denk je van hij laat hem wel vallen nee hoor.

Juni.
Onze eerste fotoshoot gehad van het jaar veel mooie foto's gekregen en zie je gewoon dat onze band gegroeid is.

Juli.
Wat was het warm ook double vond het niks aan die warmte en ook werd hij er moe van. Dus hebben we meer buiten gereden dan in de bak.
tisby @ [ITP] zomer zo vemoeiend...

Augustus.
Hebben we even geen wedstrijd gehad alleen 9 aug ook al ging het voor mij gevoel echt goed dacht de jury er anders over.
Daarna hebben we onze gedachten even de andere kant op gezet veel op pad geweest veel buiten geweest gewandeld 2 uur langs naast elkaar even wat anders dan alleen maar op de rug.

September.
Eerst een onderlingen wedstrijd gereden dressuur en springen dacht even een afwisseling dan alleen maar dressuur. We hadden dus ook onze eerste L1 gereden als ervaring en of we er klaar voor waren. Want we mochten alweer bijna uit de B klasse.
[RIJ-ITP] Lekker reactief dagje
Oktober.
Er werd 2 dorpen verderop een ruiterpad geopend. Daar hebben wij natuurlijk ook even gebruik van gemaakt er was ook een waterbak durfde meneer totaal niet in tot ik naast hem stond en samen met hem er in ging ging het super!
Ook onze laatste B wedstrijd gehad en wat liep ie lekker en werden we beloond met een 3e plaats.

November.
Hebben we onze eerste L1 wedstrijd gehad wat vond ik het spannend dat meneer ook erg zenuwachtig was en de proeven helaas door heen renden.
Zondag hebben we dan onze laatste wedstrijd van dit jaar we hebben flink geoefend en hopelijk krijgen we nu wel een puntje.
En hebben we natuurlijk even genoten van een buitenrit afgelopen zondag.

December.
Hebben wij even een rustig maandje geen wedstrijden. Double word ook behandeld door de chiropractor dus daarna wil ik langzaam en rustig opbouwen. En gaan we ook ons langzaam trainen voor de kringkampioenschappen.
Ik vond het een geslaagd jaar en ben super trots op hem wat hij mij dit jaar liet zien wat ie allemaal kan en durf!
Ben benieuwd hoe 2016 word wij hebben d'r al super veel zin in!!
Super bedankt om dit te lezen!!