Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Entropy schreef:@Sonja: Ziet er goed uit. Een weekendje is dan misschien ook lekker wat minder intensief en gezellig om vrienden mee te nemen.
@Sterreke: Les Chevaux ziet er wel ok uit, alleen krijg je daar dan niet het probleem dat ik erg weinig ervaring heb en niet goed mee kan komen?
En de leeftijdscategorie van Treekhoeve is me niet echt duidelijk. Als er kleintjes tussen zitten is prima, maar ik ga liever iets dat voornamelijk leeftijds genoten betreft. (15 jarigen tel ik ook nog wel mee als leeftijdsgenoten wat dat betreft, maar 10 jaar vind ik toch wel wat jong.)
, wij sliepen met de ouderen (13/17) in 1 tent. Puur toeval overigens haha
) Entropy schreef:@Sonja: Ziet er goed uit. Een weekendje is dan misschien ook lekker wat minder intensief en gezellig om vrienden mee te nemen.
En je hebt alle mogelijkheden; je kunt natuurlijk met vrienden komen, die al dan niet ook meerijden, maar er zijn ook weekeinden genoeg waar je aan kunt sluiten met andere vakantiegangers. 's Avonds lekker met z'n allen eten, of juist niet en zelf op stap naar een restaurantje. En uiteraard zelf kiezen tussen les of buitenritten, na het rijden nog even met je paard door de grote waterbak, etc etc. 
(dit is een van mijn eigen paarden trouwens hoor, ze rijden daar met gewone Engelse zadels)
)