In 2014 besloot ik mijn vorige topper te koop te zetten en opzoekt te gaan naar een nieuwe haflinger.
in september van 2014 kocht ik Romy. Een leuke lieve en werkwillige merrie.
Waar wij helaas niet lang van hebben mogen genieten.
Romy
22-05-2009
05-10-2015
Van begin dit jaar heb ik niet heel veel foto's, ik begin in maart.
In Maart hebben we samen een rondje bussloo gedaan
deze foto hang inmiddels uitvergroot op mijn kamer

Ook zijn we in maart 2 keer op wedstrijd geweest, we hadden ons B debuut.
Wat was je stout! bokken bokken en nog meer bokken, maar ondanks alles was ik trots op je!

----
In april heb ik met een vriendin meegedaan aan een enjoy the ride.

Go pro filmpje van de rit
https://www.youtube.com/watch?v=VtZPgCHDfSY
Ook zijn we weer op wedstrijd geweest, weer bokte je..

Na deze wedstrijd waren we bij de osteopaat geweest. het bokken werd iets minder maar bleef nog steeds wel aanwezig.
----
In Mei zijn we heerlijk het bos in geweest en hebben fijn door getraind, geen foto's van mei.
----
Juni
In juni ben zijn we een rondje over de hoge veluwe gaan maken.

Ook had ik weer een wedstrijd in Uden, ik had mijn eerste bok vrije proef
Met een 9 voor het hals strekken, hier hebben we ook eindelijk onze eerste winstpunt gereden.

Ook had wedstrijd in ruurlo, het ging beter weer bok vrije proeven, thuis hadden we het bokken ook beter onder controle
met weer een 9 voor het hals strekken 2 winstpunten en een eerste prijs

Maar omdat het bokken nog wel aanwezig bleef zijn we naar de zadelmaker gegaan, een andere als de vorige keer, en het zadel bleek iets aan de smalle kant te zijn. na dat het zadel aangepast is heeft ze geen bok meer gegeven!
----
van Juli heb ik geen foto's, we hebben waarschijnlijk gewoon fijn verder getraind.
----
Augustus
Omdat we in september mee zouden gaan doen aan tripalon bussloo, moest daar natuurlijk voor worden geoefend!
Een klein filmpje van sprong van 80 cm
View My Video
ook heb ik deze maand meerdere keren mijn training gefilmt om te kijken of mijn gevoel klopte met hoe het er uitzag.
http://i66.tinypic.com/11rdavl.png
----
In september reden wij onze laatste wedstrijd wat wij op dat moment nog niet wisten.

verder hebben wij lekker door getraind, en zijn we gaan lessen bij een andere instructrice.
----
4 oktober.. dierendag... het had z'n mooie dag moeten worden, niet omdat het dierendag was hoor, maar gewoon...
We zaten er al aan tijd aan te denken om romy voor de kar te zetten, dit kende ze al van bij de vorige eigenaar.
op 4 oktober hebben we onze eerste men kar gekocht, en we zouden op 5 oktober hier weer een begin mee maken.. maar dit is ons nooit gegund.

Deze foto is van een paar uur voor dat het drama begon.. Mijn vriend was romy aan het uitleggen hoe de snoepjesbal werkte

Rond 22.00u word ik gebeld dat ik mij naar stal moet haasten...
de paarden zijn op de weg gekomen en mijn pony is in de sloot gevallen... en heeft uiteindelijk haar ruggenwervel of gebroken of verschoven, waardoor haar achterhand verlamd is.. het was einde verhaal..
we hebben haar op 05-10-2015 moeten laten inslapen...
een iets uitgebreider verhaal is hier te lezen:
[VVDD] Wat als een leuke dag begon.. eindigt in drama.
Romy, je word nog elke dag enorm gemist