Door alles weer even terug te zoeken en te bekijken besef ik me wat een prachtig jaar Spook en ik hebben gehad samen. Veel gedaan, geleerd, gevallen en weer opgestaan. Na ruim 3,5 jaar samen hebben we echt een fijne band en ben ik nog iedere dag een trots baasje.
Voor wie hem niet kent;
Casper du Vlist Z
Aka 'Spook'
Calvino Z x Calypso x Flaneur
1.66 hoog
7 jaar oud, vanaf 3 bij mij
Springpaard, allround opgeleid
Spook is een heerlijk paard maar absoluut geen makkelijke, een uitdaging om mét hem te werken is het zeker. Met veel downs en gelukkig ook weer ups zijn we enorm naar elkaar toegegroeid. Door de druk eraf te halen van wedstrijden en vooral veel leuke dingen te doen. Nog steeds lig er wel eens naast, is meneer zo dramatisch dat ik niks meer te vertellen heb of heeft hij gewoon een eigen plan. Maar als je het vergelijkt met 2 jaar geleden, zijn we ontzettend gegroeid. Ik wil hem voor geen goud meer missen
De foto's staan niet op volgorde, maar geeft wel weer wat wij ongeveer doen in een jaar
Dit zijn wij;

Wij springen;

Crossen;

Rijden veel buiten, waaronder ook een heerlijke 5 daagse vakantie naar de veluwe!

Dressuren ook 2 keer in de week, vooral thuis. Wedstrijden vind ik zelf geen lol aan.

Kroelen met vriendinnetje

Gaan op de foto voor Sanne van Sa-Dyo Shots

Onderonsje

Mijn top groom met training thuis en op concours
http://boktimg.nl/img/m/JpBRic.jpg
Kortom, een jaar vol leuke dingen, wedstrijden en vooral een groeiende combinatie.
Dit jaar nog maken wij ons L debuut in het springen, op naar nog zo'n prachtig jaar!