De paarden in New York City

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

midori

De paarden in New York City

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 15:18

Ik kwam net dit stuk tegen op internet, het gaat over de paard en wagen ritjes die icoon zijn voor New York. Er is nu schijnbaar veel over te doen, of het nu moet blijven of niet. Wat vinden jullie er van?

Ik weet er zelf te weinig van af om echt een oordeel erover te geven, maar het lijkt me dat er genoeg paarden zijn die het erger hebben. Kon er alleen niet uit opmaken of ze nou wel of niet de wei op gaan. Dat vind ik dan weer wel belangrijk...

http://www.horsecollaborative.com/horse-runs-free-in-nyc-streets/?utm_source=referral&utm_medium=horseaddict&utm_campaign=nyc-streets

anjali

Re: De paarden in New York City

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 18:04

Ik weet alleen dat er een stal is in Central Park waar je rijpaarden kunt huren voor ritjes door het park. Of die koetspaarden daar ook vandaan komen weet ik niet. Op Nederlandse maneges waar ik vroeger reed kwamen de paarden nooit op de wei. In grote steden is dat vaak zo. En die stonden dan ook nog in stands! Dat was dus in Nederland.