Na elke top zomer komt de herfst domper

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

isabeau_K

Na elke top zomer komt de herfst domper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 11:21

HI!!

zoals de titel al zegt,.... mijn paard en ik lijken enorm seizoensgebonden als het aankomt op prestaties.
Elke herfst/winter en start lente gaan we gelijk door het diepste putje samen. Al 3 jaar opnieuw gewoon kei hard tandjes bijten en misschien helpt het wel eens om het van me af te schrijven.. Je zou denken enkel tandjes bijten? Nee hoor, de andere periodes van het jaar presteert hij TOP!

mijn paard:
*El gato del diablo = Kat van de duivel, met momenten denk ik 'isa'tje, had je nu echt anders verwacht met die naam :) '
*6 jarige KWPN gefokte ruin, gekocht als 3.5 jarig groentje.

Ondanks mijn gezaag over de slechte momenten wou ik jullie graag onze top zomer tonen! <3

van 2 groentjes naar 2 'helden'

Wij zijn hele zomer op concour geweest met de LRV.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na zo goed als altijd foutloos rond te rijden zijn we op het provinciaal ruitertornooi terecht gekomen

Afbeelding

Afbeelding

Naast al dat jumpen , zijn wij ook enorm fan van eventing. Wel enkel puur voor het plezier, dus dat houden we op een zeer laag pitje.

Afbeelding

en tot slot mijn absolute favoriet en hou vast om niet op te geven

Afbeelding

Op naar meer prestaties en minder de aap uit hangen!!

xx

M0N5T3R

Re: Na elke top zomer komt de herfst domper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:23

Prachtig paard! Jullie zijn een leuke combinatie

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:26

Leuk paard!

En achja, die herfst/winter domper, misschien moet je gewoon dan gewoon stoppen met wedstrijden en jezelf en je paard pushen, en gewoon echt eventjes out of the box gaan rijden? Gewoon even het roer omgooien zodat je in het voorjaar weer lekker ertegenaan kan?

isabeau_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 16:18

Ilse_123 schreef:
Leuk paard!

En achja, die herfst/winter domper, misschien moet je gewoon dan gewoon stoppen met wedstrijden en jezelf en je paard pushen, en gewoon echt eventjes out of the box gaan rijden? Gewoon even het roer omgooien zodat je in het voorjaar weer lekker ertegenaan kan?

Hey! dat is idd het plan! ga veel aan de hand wandelen met hem en krijg zelfs een beetje VD kriebels ;)

Martinemid

Re: Na elke top zomer komt de herfst domper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:24

Leuke combinatie! Mooi paard!