Nu ben ik de enige paardenkennis die hij heeft dus werd ik ingeschakeld.
Ik heb gezegd dat ik eventueel wel een wei voor ze over heb, maar dat hij eerst maar eens de persoon moest bellen die vlak bij hem woont en een manege heeft, misschien heeft ze wel interesse in het berijdbare paard (de andere is een twenter) en misschien weet ze ook wel iemand voor de ander (ze zijn te koop). Ik hoorde niks meer, dus ik dacht dat het opgelost was, belde hij vanmorgen dat hij ze vandaag zou komen brengen...
Ik als de bliksem even naar de weide (die ik zelf niet gebruik) om te kijken of de omheining wel in orde was, en maar goed ook, want ik moest toch een en ander er aan doen.
Even gebeld dat hij wel iets mee moest nemen om ze water in te geven en hij heeft een oude badkuip meegenomen.
Enfin, ze zijn er. Ik wist niet dat ze zo waren vermagerd sinds de laatse keer dat ik ze gezien heb. IJzers moeten er ook nodig af....
Hier foto´s van de aankomst. Mijn eigen ponies hadden niks in de gaten, stonden een flink eind verder op in hun eigen wei.
Ze heten Boneco (twenter schimmel hengst) en Olímpio (vos, Franse draver van 16).

foto (Te hoog voor bokt, geen tijd en zin om aan te passen)

ze zullen het vast naar hun zin hebben bij je!