Gister ben ik samen met mijn paard [naam] naar het strand geweest!
Voor degene die haar nog niet kennen, [naam] is een 6-jarige KWPN merrie van Wizzerd WV (Indoctro X Corland).
Ik had zelf niet verwacht dit jaar überhaupt nog pijnvrij te kunnen rijden. Ik zit al een paard weken thuis met flinke rugklachten, en toen ik weer een beetje kon rijden mocht ik het asfalt knuffelen en was m'n knie kapot

Maar toch wou ik dit jaar nog wel heel erg graag naar het strand, en met het voorspelde weer hebben we het er gister maar van genomen. Pony op de trailer geknald en op naar Wassenaar! Onderweg nog wel wat flinke buien gehad, waarbij ik echt wel even bang was dat we rechtsomkeert naar stal konden... Maar eenmaal aangekomen was het droog, en hebben we zelfs een soort van zon gezien!
The cure for anything is saltwater - sweat, tears, or the sea. Dus we gingen gewoon! En wat denk je? Pijnvrij genieten voor mij!

De mooiste dingen in het leven worden niet gezien maar gevoeld
Wij zijn flink uitgewaaid, wat hebben we genoten! Geniet mee, van onze spontane maar oh zo heerlijk middag!Vergeef mijn altijd vrolijke [naam] haar "boze" oortjes tijdens de galop, de wind was ehh... Erg aanwezig

The feeling of pure freedom, there's nothing in the world like this

Het liefst zou ik dit elke dag doen!