Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
teiger150 schreef:Ik ben vanavond thuis en kan dan eventjes wat beter reageren.
Wij organiseren elk jaar 1 a 2 kleine ponykampjes aan het strand in Groote Keeten. Onze groepen zijn niet groter dan 10 kinderen, en iedereen neemt zelf een paard/pony mee. Niet iedereen heeft een eigen paard/pony, sommige kinderen komen met een verzorg pony. Wij houden er altijd rekening mee dat iedereen gerespecteerd en gewaardeerd word door iedereen.
ingaa schreef:Kijk eens naar Samantha's trainingskampen. Zij zit in Staphorst in het bos geeft erg leuke kampen voor zowel kinderen als volwassenen. Veel afwisseling en goede begeleiding waarbij alle disciplines aan bod komen
teiger150 schreef:teiger150 schreef:Ik ben vanavond thuis en kan dan eventjes wat beter reageren.
Wij organiseren elk jaar 1 a 2 kleine ponykampjes aan het strand in Groote Keeten. Onze groepen zijn niet groter dan 10 kinderen, en iedereen neemt zelf een paard/pony mee. Niet iedereen heeft een eigen paard/pony, sommige kinderen komen met een verzorg pony. Wij houden er altijd rekening mee dat iedereen gerespecteerd en gewaardeerd word door iedereen.
janouk schreef:http://knhscentrum.nl/over-knhs-centrum ... ctieweken/
De knhs organiseert jaarlijks goede kampen voor eigen paarden of ponys met goede instructie op het federatiecentrum midden op de Heide.
kwita schreef:Ik begrijp hieruit dat je vooral opzoek bent naar les op nivo, vooral de weken van de rijverenigingen zijn hiervoor wel wat je zoekt maar ook daar wordt er gekletst.
Zelf kun je ook bij centrums en eigenaren van trainingsterreinen rondvragen, dan zit je dicht op de kwaltijd die je zoekt.
Of aanmelden bij een volwassen trainingskamp daar heb je vaker wat je zoekt en zijn ook wel meer enkele kinderen te vinden.
(Ik wil je wel meegeven of het nu eigen ponys zijn of die van een manage je dochter zal toch haar items samen met haar pony moeten over winnen, en een stevig in haar rijlaarzen moet staan mensen oordelen toch wel. Later in de grote mensen wereld heb je er niets aan als je te beschermd bent opgevoed.)
Morniclum schreef:teiger150 schreef:Ik ben vanavond thuis en kan dan eventjes wat beter reageren.