Alweer pech

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Narcissa

Alweer pech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 17:27

Pff het mag ophouden zenne, het wordt me echt teveel...

Zahire heeft een paar maand geleden al een operatie gehad wegens eierstoktumor. Ze heeft toen 1,5 maand stilgestaan, maar we waren eindelijk weer goed bezig.

Ik haalde haar vandaag uit de wei voor een ritje. Ze stond op 3 benen. Gekeken en een grote scheur tot in haar kroonwand aan haar hoef...
Smid meteen gebeld, hij gaat haar volledige hiel er moeten afhalen en ijzer onder moeten zetten. Hij denkt haar zo goddank wel pijnvrij te krijgen maar het gaat een revalidatie van weken, maanden worden wss. Hij wou zich er nog niet helemaal over uitspreken, morgen komt hij haar behandelen.

Dus vaarwel hobby... Ik ben een ongelooflijke schijtbroek en na haar revalidatie vd operatie hebk een heel grote schrik moeten overwinnen. Ik werd net terug wat dapperder. Ik zie het niet zitten om een tweede x door die angst te moeten, maar heb geen geld voor manege of halve stal (werkloos momenteel, alles altijd tegelijk he)

Ben zeeeeer blij dat ze morgen terug pijnloos gaat zijn maar zie het ff niet meer zo zitten allemaal

marjo1996

Re: Alweer pech

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 13:45

jeetje... wat naar voor je TS! Zit allemaal niet mee zo te horen :(:) Succes de komende tijd en ik hoop dat ze snel weer mag herstellen!!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 09:56

Als je zelf wat angstig bent is dit toch juist de uitgelezen kans om vertrouwen in elkaar te krijgen.
Misschien kun je je verdiepen in grondwerk / NH, hierdoor bouw je een band op,naar je zeker veel aan gaat hebben als je straks weer mag rijden.

(Ik heb op deze manier mijn pony beleerd en toen hij een maand beleerd was reed ik al zonder zadel met m door de Drunense duinen)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 22:47

Ik hoop het ook. Morgen komt de DA weer...

Nant, ik ben al met Parelli bezig ;). Maar helpt helaas 0,0 in mijn angst. Ben op de grond zeer zelfzeker, heb mijn vorig paard compleet opgevoed op de grond tot grondwerk in freedom toe. Onder het zadel was echter een drama. Eenmaal ik erop kruip slaat de angst toe, ookal heb ik vertrouwen in mijn paard. Ze is veel te goed en zachtaardig om wat verkeerd te doen :)

Tzal sowieso een tijdje niet rijden worden nu, rot maar het is zo. Mijn prioriteit ligt nu op het pijnvrij krijgen van mijn merrie, das het belangrijkste, rest is bijzaak...