Ik heb mijn lieve Holly verkocht, en volgende week gaat ze naar haar nieuwe baasje. Mijn droom was nog om met haar een keer naar het strand te gaan.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Een vriend was zo lief om met de trailer mij naar het strand toe te rijden. Hij had nog nooit met de trailer gereden, maar heb hem even uitgelegd hoe het zit met remmen en toen konden we gaan
Holly gedroeg zich weer voorbeeldig op de trailer. Het was voor haar de eerste keer dat ze anderhalf uur op de trailer stond. Ze had nog nooit langer dan een halfuur op de trailer gestaan, dus onderweg even gestopt om te kijken, en ze stond heerlijk te eten
We zijn naar de wassenaarse slag gegaan. Het was zo gaaaaf! Holly had energie voor 10 en vond het heerlijk om languit stukken te galopperen
Ik ben nog nooit zo hard met haar geweest. Het waaide flink dus de stukken dat we de wind mee hadden hebben we flink gegaloppeerd en de stukken terug lekker gestapt. Ik wilde een rondje rijden en wat duinen meenemen maar ik kon geen ruiterpad vinden

Maar hier de foto's en wat filmpjes

1. Het waaide flink. Kon je wel zien aan het zand

2. Daar gaan we!

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Zoals je misschien kan zien heb ik een go pro op. Ik kon hem helaas niet op mijn cap doen omdat we niet zo een band hadden. Maar gelukkig kon ik hem wel om mijn middel doen. Niet het ideaalst maar er zijn nog leuke beelden van!
Onder andere dat Holly schrok van de golfjes
(vanaf 3:40 ) En als je de hele video kijkt kan je ook nog galopstukjes zien.En heerlijk galopperen natuurlijk!
Ik heb echt heerlijk genoten
Als je nog intresse hebt in de lange video van 16 minuten dus als je die wilt zien pb je maar
Uploaden is namelijk nog steeds bezig haha.
.
Er is nog geen contract getekend hoor
Maar dankjewel!