Diva is een nu 7 jarige merrie (Zurich x Elegant)
januari: Je kan het jaar niet beter beginnen dan gezellig met je stalgenoten een nieuwjaarsrit te maken. Ook hebben we een springwedstrijdje mee gedaan

Februari: in deze maand heb ik 2 weken rust genomen, nog steeds erg veel last van mijn knie na 2 jaar geleden te zijn gevallen met springen. Ze heeft dus lekker buiten met d'r vriendjes mogen genieten! We gingen eind van de maand toch even lessen omdat ik graag mijn wedstrijddebuut wou maken.
Maart: Stond in teken van ons wedstrijd debuut, we zijn er nog lang niet. Maar het kan geen kwaad om lekker kilometers te maken! We blijven lekker door lessen, zolang we er maar plezier in hebben.

En toen kwam April: In deze maand zijn we van stal verhuisd, ivm het stoppen van de lessen en pensionstalling. Erg jammer, maar wat heb ik veel plezier gehad op deze stal
Gelukkig maak ik nog steeds gezellige ritjes met Janneke (Jaan81). Het blijft leuk om te zien als de paarden samen komen en naar elkaar hinneken
Hier nog een foto van alle paardjes bij elkaar

Mei: In deze maand hebben we lekker genoten van het mooie weer en lekker kilometers gemaakt, dat doen diva en ik het liefste:) Ook hebben we een wedstrijd gereden, maar die vergeten we snel weer
Mijn lievelings foto, van Tycho en Diva en de vuurtoren van Ouddorp

Juni: Nog meer buitenritjes en genieten van het mooie weer. en tussendoor ook heerlijk lessen!!
Samen met m'n nichtje genieten op het strand, wat vind ze het toch lekker om met de shet lekker over het strand te crossen. Dit is ook Diva haar nieuwe vriendinnetje

Juli: In deze maand gingen we van zwart tuig naar bruin tuig
We hebben meegedaan aan een springclinic bij een stal in het dorp, wat erg goed ging
Ook hadden Janneke en ik een fotoshoot gewonnen via Facebook, dus die hebben we ook deze maand gedaan

Augustus: M'n zusje had een nieuwe hobby gevonden, dus de shet mocht vaker mee lekker naar buiten toe. vanaf begin af aan deed ze het al super. Dus nu maken we vaak samen heerlijke rondjes

September: We genieten vrolijk verder van alle kilometers die we maken. Dit keer mocht ze met haar grootste liefde mee voor een rondje op Noord- Beveland. De fjord is echt haar allergrootste liefde

Ook kijk ik vaak heel romantisch samen met haar naar de zonsondergang

Oktober: We lessen vrolijk verder (helaas heb ik hier eigenlijk maar heel weinig foto's van omdat ik meestal alleen ga). Ook hebben we weer mee gedaan aan een springclinic van Marchella de Kam, wat was dat leerzaam

Even kijken bij haar oude vriendjes,

November: Er stond weer een wedstrijd op de planning, dus dan moet je hard trainen. en dat hebben we ook gedaan. Wat was ik trots na mijn wedstrijd, de eerste proef ging echt fijn, oké er moet nog veel verbeteren. Maar het gevoel was goed. De 2e proef was ze wat moe, dus die niet echt fijn kunnen rijden.

Dikke knuffel voor mijn allerliefste vriendinnetje<3