Na al die leuke topic's toch maar besloten er zelf ook een te maken, Dit is mijn allereerste ITP topic
Eerst een paspoortje
Naam: Benossa
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 8 jaar
3 jaar geleden ben ik bij een boer in het dorp begonnen met het meegaan op wedstrijd. Hij had 2 paarden waarmee hij startte en ik vanuit het verleden vond wedstrijden maar niks. "al die stress" zei ik altijd. Nou ik ben erachter gekomen hoe het ook kan! Hij rijd met erg veel rust en heeft nooit stress, al zijn er maar 2 combinaties voor hem en we komen net aan 'geen probleem!' dit was echt een eye opener.
ik begon wedstrijden leuk te vinden en ging erg graag mee, in die tijd is mijn welsh verkocht en stopte ik met mijn huidige verzorgpony. In de winter van 2013 ben ik zijn paard gaan rijden. Vorig jaar november hebben we besloten dat ik dit jaar ook wel wedstrijden kon gaan rijden, lekker voor de lol rondkomen. Vaak met z'n 2en op wedstrijd en Benossa moest daar dus aan geloven door 4 proeven te lopen
Ondetussen hebben we 25 winstpunten en gaan we volgende week ons L1 Debuut maken!1. Dit is een foto uit de zomer van 2014 op kamp bij de eekwal in emmen. Zo reden wij toen rond, lekker recreatief en heel veel lol!

2. In februari was het toch echt tijd voor mijn B-Debuut! Hier heb ik ook gelijk mijn eerste winstpunt binnengehaald.

3. Onze 2e wedstrijd was op dezelfde locatie. ook hier hadden wij weer een puntje binnegehaald.

4. Tussendoor hebben we lekker doorgetraind en veel lol gehad! Veel aan verbeterpuntjes gewerkt en dit is ook zo snel goed opgepakt!

5.

6.

7.

8. Mijn zus Coronalime heeft ons ook op de foto gezet!

9.

10. Bedankt voor het kijken! laat je een reactie achter?