Ja, nou zal je denken: Leuk, doe ik zo vaak. Klopt: Ik ook!
Maaar! Vandaag was het heel bijzonder voor me, omdat het officieel niet mocht.. Oeps!
Ik heb waarschijnlijk een breukje (of meerderen) in mijn hand omdat ik zo'n idiootje ben door mijn evenwicht te verliezen en BOEM, ik lag op de grond. En ik ving de klap op met mijn hand. AUW
Ik heb gips en moet nog tot woensdag (en ik ben er nou al helemaal klaar mee, stom gips
). Artsen in t ziekenhuis kennen me daar nu wel (met al mijn ongelukjes, ghehe) en ze zeiden dat ik absoluut NIET op een paard mocht stappen, want ja: Jacqueline breekt nog wel eens wat als ze bij een paard in de buurt is, haha. En zeker met een jong paard. Toevallig! Dit paard is ook nog maar drie, maar ooo zo braaf! Ik moest en zou er even op gaan! Dus nadat ze gereden was door een vriendin van me, zei ik: En nu wil ik erop!
Dus hop, ik erop! En wat was ik een vrolijk kind! Zo vrolijk als vroeger: Stuiterend wachten tot ik er weer op mocht of met opa mee mocht op de bok! 
En zo'n braaf paard dat ik heb! Ze is een 3,5 jarige merrie, zadelmak geboren en kinderen die nog nooit gereden hebben rijden er nu al zo op weg. Ik ben zo trots op dit paard! Vriendin van me gaat Eventing met haar starten en ik ben zelf van plan om met haar dressuur te starten. Ook nog van plan om een vriendje voor haar te gaan zoeken, verliefd te worden en drachtig te worden! Heleboel dromen!