Vorige week was er weer jacht op Landgoed Den Treek. Het was veel te warm voor een jacht en het weer was zeker beter vorig jaar. Dit jaar er ook weer achteraan gecrost op mijn mountainbike.
Helaas had ik niet meer mijn zoomlens mee dus de foto's zijn van iets mindere kwaliteit (uploaden helpt ook niet echt mee daarin)
**Discussies en ergernissen over de zit van de ruiters, harnachement, paaltjes in de sloot, caps en hoeden etc. mogen van mij, maar houd het alstublieft netjes!**
Kijk en geniet mee!
1. Een van de eerste hindernissen bestond uit berkenhout, vanwege de modder en gladheid was deze pittiger dan sommige dachten.

2. Deze hindernis was breed genoeg om samen te springen, wat overigens altijd maar net goed ging.

3.

4. Voetjes van de vloer!

5.

6. Pauze tussendoor.

7. Een slootje springen blijft toch een hele happening, zeker als de ruiters een weg over moeten steken om er te komen.

8. Ik heb in ieder geval genoeg rare sprongen gezien.

9.

10. De honden zochten verkoeling in de sloot, wat een uithoudingsvermogen hebben ook die zeg!

11. Nog een sloot, waarbij ik bijna niet durfde te kijken. Links op de foto (voskleurig paard) landde op zijn knieën in de sloot en de ruiter viel. Het duo heeft er niks aan over gehouden gelukkig.

12.

13. Hulde voor dit duo. Dit brave kleine paardje Justin en zijn bazin zijn midden in de jacht over de kop geslagen door een kapotte hindernis, maar zijn dapper doorgegaan en hebben de hele jacht uitgereden.

14.

15. Als laatste mijn favoriete foto. Op naar volgend jaar!
Alle foto's komen nog op mijn facebooksite, maar deze is onder constructie.
De foto's van vorig jaar en het jaar daarvoor zijn terug te vinden op bokt.
Ik hoop dat ik een mooie impressie heb gegeven van vandaag
Er liepen zoveel paarden mee met plezier, maar bij die sloot waren een paar paarden die gewoon echt niet wouden en op de manier hoe ze uiteindelijk toch gedwongen werden vond ik erg naar om te zien.
Ook vanuit de Treekhoeve worden er nog wel eens tripalons of crossen Door het bos georganiseerd; )
Is soms niet helemaal de handigste, maar wel een heel braaf paard.