Hard door trainen want februari gingen we ons Z2 debuut maken. Mooi debuut door meteen 2 winstpunten te scoren.

In maart ben ik weer bij mijn oude instructeur gaan lessen

In april zijn we naar Texel geweest voor concours en strandritten. Top weekend met de meiden van stal. Ook de afsluiter van een mooie tijd. 1 mei ben ik gestopt met mijn stal in Voorthuizen.

Verhuizen dus in mei, nieuwe stal, omgeving en nog maar 1 paard. Das wennen, na 15 jaar geen paarden meer aan huis.

Bijna heel de zomer niet gestart. We deden nieuwe indrukken op in juni.

Juli was vrij regenachtig

In augustus deden we mee met de stalkampioenschappen. Een behendigheidparcour over een brug, sprongetje, een stuk plastic waar we overheen moesten en andere opstakels. Siem deed t top en we werden over 2 onderdelen kampioen.

September weer eens gestart en 2 mooie punten erbij.

Helaas kreeg m'n topper toen een klap op zijn kaak met als t gevolg een nare wond. Geen hoofdstel en geen halster. Maarja we willen wel rijden toch? En dus zonder hoofdstel en zadel aan de bak.

Nu in november zijn we weer vol aan de bak nu hij weer een hoofdstel omkan. Ondanks alle verhuis stress ( bij mij niet bij hem) zijn we nu z2+9
Eigenlijk zou ik december nog moeten gaan starten om te kijken of we zzlicht startgerechtigd t jaar uit kunnen gaan maar das ook wel een goed voornemen voor 2016.
3 jaar zijn we nu samen en hopelijk komen er nog vele jaren bij