Hier als 1 jarige

Als 2-jarige in de winter

Op 3 jarige leeftijd begon haar ik rustig zadelmak te maken en reed ik af en toe een half uurtje. Ik heb de keus gemaakt om haar bitloos te beleren, tot op de dag van vandaag heeft zij nog nooit een bit in gehad.

Op haar vierde heb ik haar verhuisd naar een andere stalling. Hier heeft ze tot haar 7e lekker genoten van het land en was ik veel met haar aan de wandel. Rijden stond op een (heel) laag pitje. Wel hebben we een keer mee gedaan met een schriktraining zowel aan de hand als onder het zadel.

Vanaf haar 7e jaar zijn we het rijden gaan oppakken. Eerst wat ritjes in de buurt en daarna steeds verder weg. Ik heb een trailer gekocht en we zijn veel op pad geweest.
Ook hebben we een aantal lessen gehad in dubbele lijnen

In 2014 zijn we een weekje op vakantie geweest naar Den Ham waar we heerlijk door de bossen hebben gereden.

Ook hebben we vele ritten gemaakt door de bossen van Gaasterland.
In april 2015 zijn we voor het eerst naar het strand geweest. Heerlijk die veelzijdigheid van Noord Holland, bos, duinen en strand bij elkaar

Ook hebben wel veel kilometers gemaakt door de bossen van het drents-friese woud. Samen met bokker Berdien85 hebben we meegedaan aan de Northern Trail Ride in juni, een rit van ong 20 km door de bossen met opdrachten onderweg.

En de paardrijvierdaagse van Dwingeloo

Eind van deze maand hebben wij onze eerste bokt fotomeeting op de planning staan en voor de rest genieten wij lekker door
komt vast helemaal goed