Eind 2014 ben ik na 3 jaar op een pensionstal te hebben gestaan verhuisd naar een klein stalletje waar alles zelf gedaan moest worden. Het grote voordeel was wel dat hij lekker heel de winter ongeacht het weer de wei mocht.
Dit was de eerste dag op zijn nieuwe stal, gelijk al vriendjes gemaakt

Helaas was er geen rijbak bij de nieuwe stal maar op 5 minuten lopen was er de ruitervereniging waar ik toen lid van geworden ben

Net als het jaar daarvoor was zijn dikke teddybeer vacht niet te vermijden dus ging het scheerapparaat er weer over heen

Ook is het een prima kinderpony

De tandarts zo als elk jaar maar eens laten komen. Ging altijd met een tandarts mee die toen toevallig toch al moest komen maar omdat we nu op een doe het zelf stal stonden zelf een tandarts laten komen waar ik goede verhalen over gehoord hebt. Hij constateerde meteen dat hij nog zijn wolfskiezen had en niet zulke kleine ook. Meneer verdoofd en ze er uit gehaald, hij vond zichzelf zo zielig

Foto van de wolfskiezen in linkje
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5646591B
Zelfs in de sneeuw lekker op de wei

Springles gaven ze ook op de vereniging!

In de zomermaanden verhuisd naar een ander weiland met meer paarden omdat ik merkte dat hij zich eenzaam begon te voelen
Helaas heerste er op de wei deze zomer droes en ja hoor; allstar kreeg het ook. Het was 30+ graden toen hij het had dus dan zit je overdag met je paard in de schaduw

In juli stond een vakantie met de paarden op de planning maar door de droes konden we dit afzeggen, deze hebben we verplaatst naar september. Heerlijk rijden op de veluwe!

We zijn weer verhuisd naar een fijn winterplekje. Niet op de wei maar ik hoef niet meer alles zelf te doen en hij heeft weer vriendjes

We sprongen weer lekker verder in de springles

We hadden een fotoshoot gewonnen bij Elin Daisy Fotografie. Hij zat alweer zwaar in zijn wintervacht

En afgelopen week heb ik hem weer verlost van zijn wintervacht! (Op de foto moesten zijn benen nog geschoren worden en de rest van zijn lichaam nog een keer nagelopen worden)

We hopen dit jaar lekker veel buiten te rijden, dressuurmatig wat meer aan de slag te gaan en vooral meespringen in de springles want dat vinden wij allebei toch wel erg leuk!