We hebben een nieuw lid van onze kudde ter wereld zien komen en genieten elke dag van haar
, zijn allemaal verder naar elkaar toegegroeid en ons huis is meer en meer onze thuis aan het worden. Elke dag sta ik weer stil bij hoeveel deze paarden voor mij betekenen en hoe dankbaar ik voor hen ben.Winter 2014-2015: We waren allemaal vol spanning aan het uitkijken naar de lente en keken Mariekes baby bijna uit haar buik.
Ondertussen werden de dagen gevuld met:
- sneeuwpret

- onze eerste grote buitenrit onder het zadel in onze nieuwe omgeving

- en kijken naar een steeds dikker wordende buik...

Lente
Om dan op 3 april wakker te worden en dit buiten te zien staan

Mijn droom was geboren! Een prachtig cremello merrieveulen dat meteen hoog op de benen stond. En vanaf dag 1 was het dus ook duidelijk: deze wordt niet verkocht maar blijft voor altijd hier. Welkom op wereld So Marvellous Lilith
. In haar eigen topic valt veel te lezen over die eerste dagen en weken: [KS-MK] Royal Belgian Palomino in de maak! *Geboren! pag 10* Op 10 dagen oud kreeg ze haar eerste fotoshoot, waarna er nog een paar volgden.

Zoals op 11 dagen oud... Liliths eerste echte drafpasjes
De lente stond dus voornamelijk in teken van het nieuwe leven, al mogen we natuurlijk Ravens 4e verjaardag ook niet vergeten
. Dit betekende voor mij dat we dit jaar eindelijk aan de slag konden gaan met haar te beleren.Al snel konden ook alle paardjes samen de wei op, wat een rijkdom!

Zomer
In de zomer kwam Lieke foto's maken. Deze fotoshoot stond al een jaar op de agenda en werd dus niet verplaatst met de hittegolf. Wij moesten en zouden die foto's hebben
. En wat ben ik blij met het resultaat 

Liefde voor mijn blondjes!

Ook hebben we een fantástisch leuke paardrijvakantie gedaan in eigen streek, dit topic mocht ook in uitgelicht staan: [RIJ-ITP] Thuisvakantie in Zeeuws-Vlaanderen, rij even mee! . Mara en ik hebben echt genoten
. Het grote voordeel van in de polder wonen is dat de natuur nooit ver te zoeken is, iets wat we tot vorig jaar niet gewend waren van te hebben. Na een jaar in deze streek zou ik me geen leven meer kunnen voorstellen met de paarden op een andere plek. Wat wil je nog meer dan die rust in je achtertuin?

Herfst
Deze herfst stond in het teken van het beleren van Raven. Zij ging naar mijn beste vriendin en mocht 1.5 maand later alweer naar huis komen wegens goed gedrag
. Vandaag hadden we onze eerste vliegles samen, maar ik ben ervan overtuigd dat ik er een super fijn paardje aan ga hebben.
Lilith groeit ook lekker verder, die zal volgens mij heel snel haar mama gaan inhalen.

Doelen voor volgend jaar? Laten we daar maar een rustiger jaar van maken... Al weet ik dat dat waarschijnlijk een illusie is
. 1 ding is zeker: met paarden in je achtertuin is je leven geen seconde saai!
. Zo'n mooi en lief veulen had ik me nooit kunnen wensen, dus ik vind het veel te leuk om haar bij mij te houden en te zien opgroeien naar een hopelijk even mooie en lieve grote pony
.
, maar dan zie ik ze natuurlijk niet zo mooi! Veel plezier met je mooie kudde.