Mijn nieuwe verzorgpaardje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Jurek

Mijn nieuwe verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 17:56

Hey ,

ik heb een nieuwe verzorg paard,
alleen daar wilt de eigenaar mij nog niet opzetten (hij kan nogal een draak zijn maar ze kent me pas net en ik ken hem al langer)
Maar nu wil ik gewoon wel wat met hem doen,
maar ik weet niet wat :o
misschien weten jullie iets:)

xx Esmeralda

Celiien

Re: Mijn nieuwe verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:58

Alleen wat de eigenaar zegt wat je mag doen: dus poetsen, knuffelen. ik weet niet of je mag wandelen? Altijd duidelijk vragen wat je wel mag doen en wat je niet mag doen :)

_Jurek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 18:10

Ja ik mag hem in de paddock zetten , wandelen , ik mag alles eigenlijk met hem alleen omdat ik geen lidmaatschap heb , kan ik dus niet rijden / longeren.
dus tjha :)

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:16

Ik snap het niet helemaal. Jij kent hem al langer, maar zij kent jou niet?
Wat bedoel je met lidmaatschap? Waarom zou je niet kunnen longeren zonder lidmaatschap?

Verder kan je natuurlijk vrijheidsdressuur met het paard gaan doen en lekker wandelen, elkaar leren kennen. En vooral doen wat de eigenaar zegt, als zij jou er niet op wilt hebben, dan heb jij je daar bij neer te leggen.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:19

Ik denk dat hun een bak huren van een vereniging en dat ze daarvoor een lidmaatschap moet hebben? Zonder die lidmaatschap mag ze denk ik niet de bak gebruiken waardoor ze niet kan rijden en/of longeren?

Vrijheidsdressuur is leuk, maar zou ik niet zomaar gaan doen. Goed overleggen met de eigenaar of dit mag. Verder kan je grondwerk doen, wandelen, schriktraining etc, maar ook hier voor moet je goed overleggen met de eigenaar van het paard.

_Jurek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 22:12

KellyR schreef:
Ik snap het niet helemaal. Jij kent hem al langer, maar zij kent jou niet?
Wat bedoel je met lidmaatschap? Waarom zou je niet kunnen longeren zonder lidmaatschap?

Verder kan je natuurlijk vrijheidsdressuur met het paard gaan doen en lekker wandelen, elkaar leren kennen. En vooral doen wat de eigenaar zegt, als zij jou er niet op wilt hebben, dan heb jij je daar bij neer te leggen.

Ze kent me ook wel maar niet echt hoe ik rijd zeg maar,
We staan op een vereniging vaar ik 2paarden heb staan zegmaar Nico en Aprino. Maar ik heb sleutel gekregen ivm privé redenen
En dus mag ik niet rijden en longeren.
Longeren zal evt misschien wel mogen maar dan moet het contract veranderd worden

Xjes_lise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:24

Misschien vrijheidsdressuur dressuur of vrij springen vraag het wel anders even

YoutuberPMP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:48

Het lijkt me dat jij je aan de regels van de eigenaar moet houden.

Als jij meer wil dan alleen verzorgen dan zou ik een andere verzorgpony zoeken waar je wel mag rijden.

Succes!