Leuk dat jullie hier even kijken! Ik bedacht me net dat ik nog nooit een topic over Vidam heb aangemaakt, dus dat werd tijd!

Vidam is een 13-jarige ruin (guidam x cruising) van ongeveer 1.75. Samen met mijn moeder lease ik Vidam. Hij heeft een gouden karakter en is 100% bomproof en betrouwbaar. Sinds dit voorjaar leasen we hem en we zijn helemaal stapelgek op hem. In 2016 hopen we met hem in de B te starten. Maar daar voor moeten we nog wel even stevig doortrainen. Vidam kent alle oefeningen t/m Z. Ontzettend leerzaam, want ik moet nu echt de goede hulpen geven anders krijg ik het appuyement in plaats van de galop.
1. Even knuffelen

2. Het bos is 3 minuten stappen vanaf stal. Heerlijk! Daar maken we regelmatig gebruik van!

3. Af en toe een klein sprongetje. Hij vindt springen geweldig, maar ik vind dressuur zo leuk

4. In het voorjaar was er een clinic van Lammert Haanstra bij ons op stal. M'n moeder deed mee met Vidam. Lammert hing de longeerlijn om Vidam's oor. En Vidam vond het allemaal prima.

5. En knotjes voor de clinic

6. M'n moeder is ook helemaal stapelgek op Vidam!

7. En dat hij goed op de foto staat is natuurlijk veel belangrijk dan dat de ruiter zichtbaar is.

8. Toppaard! Ik hoop nog heel lang van hem te kunnen genieten!

Een reactie zou superleuk zijn!

En voor jou ook al bijna weer van een nieuw topic van Smart