Knappe Carlos bijna 1 jaar bij mij!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BrechtCarlos

Knappe Carlos bijna 1 jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 12:19

Wat heerlijk om zo'n topic te maken! 15 november mag ik al weer 1 jaar genieten van mijn knappe vriendje. Rond deze tijd vorig jaar kwam ik op de bokt markt een advertentie tegen van een knappe shetlander ruin, 5 jaar en 1.10 hoog. Ik was meteen verliefd. Na wat pogingen om contact te maken is het uiteindelijk gelukt. die zelfde week nog zou ik komen kijken en voor de zekerheid een trailer meenemen. Tja, je raad het al. Die zelfde middag was ik eigenaar van de allerallerallerknapste pony! Een makkelijke start was het niet. Carlos was erg bang en liet zich met geen mogelijkheid vangen. Hij trapte je het weiland ongeveer uit. De eerste week lukte het wel, maar daarna ging het bergafwaarts. We waren allebei jong en onzeker dus dat hielp niet echt mee. Ik denk dat ik Carlos een paar maanden niet heb kunnen aanraken. Ik kwam niet verder. Toen heb ik mijn oude instructeur een mailtje gedaan of zij mij met Carlos kon helpen. Het ging steeds beter. Vangen lukte nog steeds niet altijd. Poetsen ging steeds beter, maar Carlos bleef onbevestigd en bang. Ik kreeg de optie om hem een maandje bij mijn instructeurs stal op training te zetten. De beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Het ging daar steeds beter. Hij liep zelfs lesjes met kindjes van 8. Toen ik hem weer mee naar huis nam ging het echt beter. Ik kon van alles met hem gaan doen en vangen ging ook goed. Nu gaat vangen af en toe nog niet helemaal lekker maar meestal gaat het prima. Carlos hobbelt lekker rond met kindjes op zijn rug. En uiteindelijk wil ik hem voor de kar gaan beleren. Genoeg gekletst, hier de fotos:

De dag dat Carlos kwam: een dik bolletje wol:)
Afbeelding

Knap koppie
Afbeelding

Lekker spelen met je grote vriendin
Afbeelding

Wat was ik blij met dit moment!
Afbeelding

zomer lekker op stap!
Afbeelding

oefenen met longeren
Afbeelding

Hier werd ik al een beetje groot hihi.
Afbeelding

Je knappe koppie <3

Afbeelding

Bedankt voor het lezen :evaw:

BrechtCarlos

Re: Knappe Carlos bijna 1 jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 18:44

Niemand?

Lifebee

Re: Knappe Carlos bijna 1 jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 11:13

Wat een schatje! Mooi dat het beter gaat. Die training was een goede keuze dus.