voor een keertje kruip ik toch voor heel even onder mijn steen vandaan want het leek mij toch wel leuk om deze foto's even te laten zien
vandaag was mijn zus (Jessica_1998 @ bokt) mee naar stal om foto's te maken van mij en mijn verzorgpaard, het zijn niet heel veel foto's aangezien paardlief er nogal veel zin in had en dus niet stil wilde staan, na tien minuten ben ik afgestapt omdat ik haar niet meer kon houden en heb ik het rondje naast haar afgelopen maar helaas was dit ook geen groot succes (lees niet meer stoppen met lopen en gewoon door mij heen lopen als een bulldozer
) en daarom kijk ik ook niet op alle foto's even vrolijk 
Omdat Amber nogal uhm... enthousiast was
zien sommige foto's er misschien niet heel vriendelijk uit maar ze was heel moeilijk te houden vandaag, vandaar dus dat ik iets harder was met mijn hand dan normaal. normaal is dit niet zo en ik hoef hier dus ook geen commentaar op.genoeg gekletst, hier zijn de foto's:
1.

2.

3.

4.

5. hier ben ik afgestapt, omdat het niet geplant was heb ik m'n cap nog op en m'n zweep nog in m'n hand wat er achteraf toch niet heel charmant uit zag

6.

7.

8. hier was ik nogal geïrriteerd

ik weet ook dat ze, omdat ze zich zo heeft opgefokt, heel erg bezweet was aan het eind maar toen we terug waren op stal en ze weer een beetje rustig was heb ik haar nog een kwartiertje drooggestapt.
en dat was het alweer, dus nu kruip ik weer veilig terug onder mijn steen