Mijn trots !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_a_a

Mijn trots !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 10:33

Hallo bokkers !

Deze week zijn Andretti en ik ontzettend leuk op de foto gezet door oblivion @ bokt !
``daar was ik blij mee``

Afbeelding

Gekke bekken horen hier ook bij

Afbeelding
Oke nu even weer serieus :=

Afbeelding
mijn sprookjespaard

Afbeelding

Afbeelding
Ook zijn we begonnen met bitloos rijden , dit is nog niet ``je van het`` maar hij doet het er ontzettend leuk op !
Afbeelding

Ook was dit onze eerste keer bitloos en zadelloos naar buiten! Wat was ik trots !

Afbeelding

https://youtu.be/OWvBxpF_lr4
Als iemand mij kan vertellen hoe dat zo`n youtube vierkantje word zegmaar , hoor ik het graag hahaha

We gaan vandaag een bitloos hoofdstel (micklem dinges) proberen om zo het beste systeem te vinden !
Een reactie zou leuk zijn :)

simodi

Re: Mijn trots !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:31

Leuk hoor!

Icecrystal

Re: Mijn trots !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:38

Knap paard!

Het MR halster is toch niet om mee te rijden? Het werkt volgens mij behoorlijk scherp in.
Ik gebruikte het bij mijn paard echt als nood- hulpmiddel.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:54

Icecrystal schreef:
Knap paard!

Het MR halster is toch niet om mee te rijden? Het werkt volgens mij behoorlijk scherp in.

Je kan er mee rijden, maar het is niet de bedoeling dat je er continu druk op hebt (net zoals bij een touwhalster).
Dus alleen met "losse" teugel rijden.

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 21:57

Icecrystal schreef:
Knap paard!

Dat klopt , hij is vrij scherp inderdaad. Iemand die bij ons staat rijd hiermee en ik kon het hiermee ook uitproberen . Gewoon om te kijken hoe hij hierop zou reageren (dit was de enige optie die ik kon vinden om het eens uit te proberen) . Ik denk dat als je dit met beleid doet, je er niet veel fout aan kunt doen. Vandaag hebben we een gewoon hoofdstel geprobeerd. Ik ga op zoek naar een sidepull hoofdstel :D

Ik rijd inderdaad met erg lage druk/ geen druk. Hij word af en toe wat heet/overenthousiast en dan heb ik wel wat meer druk nodig. Ook omdat het nog een leerperiode is is het soms wat lastig, mijn paard kan zich nu er niet meer tegen verzetten door het bit vast te pakken , maar hij blijft het toch even proberen ahhaha.
nogmaals ik heb geen/weinig druk op de teugel, behalve wanneer meer nodig is