Una haar eerste dag bij mij, ze had die nacht op stal gestaan en vond het heerlijk om even de benen te mogen strekken in de bak voor ze naar haar nieuwe vriendjes in het weiland mocht.

In het begin veel te wandelen geweest, dan moet er natuurlijk ook op het strand gekeken worden! ze vond het volgens mij wel erg leuk weer eens op het strand te zijn want ze liep constant te dribbelen naast me

Er moest natuurlijk ook gereden worden, lekker door het bos en de duinen! wat geniet ze daar nog altijd van.

er zijn ook nog veel fotos gemaakt in de eerste paar maanden, rond december heeft een goede vriendin die graag eens paarden wou fotograven een paar ongelofelijk leuke fotos gemaakt van Una

en rond mijn verjaardag is mijn zus langs geweest met haar camera en dan moet Una natuurlijk ook weer vast gelegd worden

Afgelopen zomer zijn we ook wat lessen gaan rijden wat in het begin erg goed ging (let niet op mijn houding)

Het einde van afgelopen zomer kwam er een fotografe om fotos te maken van de paarden van een vriendin, gelukkig vroeg die of ik ook mee wou met Una! dus paard gepoetst en gezadeld en op naar het strand! dat was best wel even spannend want het was pas de 2e keer dat ik onder et zadel over het strand zou gaan maar wat was ze braaf (geen idee hoe het komt dat het pas de 2e keer was gezien het strand misschien een kwartiertje rijden is te paard)

helaas was ze erg onrustig met haar hoofd en heb ik toch maar de paardentandarts erbij gehaald! en dat was maar goed ook, blijkt achter af dat ze toch behoorlijk last van haar tanden had. En even voor de duidelijkheid, het is niet dat ik er niet eerder een paardentandarts bij heb willen halen maar het was mijn eigen onwetendheid ik dacht namelijk dat ze gewoon enthousiast was.
Als afsluiter toch nog een foto van de laatste fotoshoot (helaas kon ik de leukste niet uploaden)

Ben iedere dag nog altijd super blij met mijn meisje
en hoop nog vele jaren met haar door te mogen brengen. commentaar mag altijd maar hou het alsjeblieft netjes