Vandaag heb ik ff foto's gemaakt van gin en het is al duidelijk te zien dat hij al een stukken vrolijker is.
Wel heeft hij nog moeite om brokjes te eten en heeft nog duidlijk wat last van z'n mondje.
Wel toont hij intresse in de dames op stal en maakt ze graag de kop gek tot gieren en stijgerend en zelfs bokkend aan toe
Wel komt hij graag naar me toe voor een knuffel en een kus of een heerlijke krabbel beurt.
Hij blijft voorlopig aan de senior prioris wat hem heel goed doet.
Hier zijn wat foto's van Gin.

Hier probeerd hij wat brokjes te eten waar hij duidlijk nog veel moeite mee heeft.

Hier kijkt hij even heel lief en zie die schattige kleine oortjes ook op z'n koppie.

Hier is hij ff met Yuran aan het snuffelen en dagen elkaar graag wel eens uit voor een spel.
Als Yuran het niet doet dan doet Gin het wel en het gaat er soms lekker ruig aan toe dat ik af en toe moet ingrijpen om Gin te beschermen voor de buldozer genaamd Yuran. 
Hikarii schreef:Wat een leuk beestje? Heb je hem zelf genoemd? Zijn naam is namelijk erg toepasselijk, "Gin" betekend Zilver in het japans
Haha dankje.
Heb bewust naar een passende naam gezocht en kwam op uit op Gin.
De reden hier voor is om dat hij zo zachtaardig uitstraald maar met een verborgen eerlijke karakter en z'n kleur hielp ook extra mee. Dus is hij om gedoopt van Charles naar Gin wat ik beter bij hem vind passen.
meisje_ schreef:Ah oke voor de ontwikkelkng dus. Ik dacht mss voor de fok!
Fok mischien ligt er net aan hoe hij zich ontwikkeld en hoe hij gaat uitgroeien zo wel kwa hoogte als als karakter.