Pony/paarden kamp gezocht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ejikas

Pony/paarden kamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 21:10

Heeee bokkers, ik zoek een pony of paardenkamp voor als je nog niet zo lang rijd, maar dan niet gelijk bij kinderen van 10 zit zegmaar, maar een beetje rond de 13/14/15. Ik wil namelijk wel graag op zo'n kamp maar het probleem is dat ik 14 ben en nu pas een halfjaartje rijd... en ik zit er nou niet echt op te wachten om tussen de shetlandertjes te staan zegmaar, no offense naar hun toe hoor! maar ja ik zit toch liever bij leeftijdsgenoten :) duss iemand een idee? het liefst in een uur bereikbaar vanaf amsterdam!

Sterre98

Re: Pony/paarden kamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:24

Treekhoeve in Leusden!
Erg leuk. Ga er zelf heen voor het sgw kamp, maar voor jou zou het reguliere kamp in aanmerking komen. Het is er erg gezellig :D

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:28

Misschien bij ponyhof in Aagtekerke (Zeeland), is wel iets verder weg. Ik heb daar zelf nog geen ponykamp gedaan maar wel een aantal strandritten. Vind de mensen daar altijd erg aardig en de paarden zijn ook goed verzorgd & lief.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:53

Kijk eens voor erve meenderinkboer in markelo :) heel gezellig, ik ben er 2 keet heen geweest, toen ik bijna 15& bijna 16 was en er lopen echt wel leeftijdsgenoten rond :) ook vind je hier altijd een paard of pony welke bij je past

Door2411

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:45

Bij ons op kamp word je ingedeeld op je eigen niveau maar we kijken ook echt naar leeftijd. Hebben we geen passende groep voor je, heb je een uurtje privéles en plaatsen we je het andere uur bij je leeftijdsgenoten. Zo leer je snel en heb je wel echt een leuke groep. Kijk op www.ruitersportcentrum.nl/ponykamp voor meer info!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:47

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 21:07

Bedankt voor de reacties! Ga er zeker naar kijken! :)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 17:36

Kijk eens op www.leschevaux.nl
Super leuke ponykampen met vooral kinderen van jouw leeftijd.
Wel iets verder van Amsterdam, maar er komen heel veel deelnemers naar Buinen vanuit de randstad.

Lifebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 18:22

De Bongerd in Glimmen waar ik een paar jaar geleden was, was erg leuk voor die leeftijd. Hele leuke sfeer ook.