weet niet of hier goed staat maar ander mag je best verplaatsenweet iemand een mooi gedicht voor bij een fotoweet iemand een mooi gedicht bij een foto van een paard die overleden is????ik kan op internet niet echt 1 vinden of weet iemand een site waat der ze op kunnen staan.
Misschien is het nog mooier als je zelf iets maakt?
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 23-10-15 21:29
RUI -> PP
xxpaaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-15 21:34
BoerinAnne schreef:
Misschien is het nog mooier als je zelf iets maakt?
daar ben ik slecht in.
thesound
Geplaatst: 25-10-15 18:09
Denken aan jou, Denken aan jou zet de tijd even stil, Hopen dat ik je ooit weer eens zie, Die dag vergeet ik nooit meer, Hoe jij daar lag zielig in je stalletje, Jij bent nu niet meer hier, Nu heb ik geen plezier, Iedereen denkt ik ben blij, Ik dans en ik lach overdag, Maar 's nachts ben ik een klein meisje die op jou wacht, Huilend val ik elke avond in slaap, Met jou mooie foto naast mij, Troost ik mezelf met de woorde aan alles komt een einde ook aan verdrietige tijden, Hopend dat ik jou ooit nog eens kon aaien, over jou mooie witte vacht, Rijdend langs het witte strand, ooit mijn mooie pony zie ik je weer, Nu zie ik je ook maar dan als een ster een mooie groote ster daar aan de hemel! Dag kleine ster van me
--
Dit was het dan, Het einde is er nu, Nu is het definitief, Je bent niet meer de mijne, Maar nooit zal je uit mn hart verdwijnen.
Ik heb je moeten laten gaan, Maar altijd zal ik er voor je blijven, Want samen stonden we sterk, En samen blijven we altijd sterk staan.
Ooit zijn we weer samen, Dat beloof ik je.
Mn kleine trouwe pony, Mn alles, mn trots, Ook al sta je nu ergens anders, Je bent en blijft mn kleine prinses, Jou vergeten doe ik nooit
-- Ik kan er best veel vinden ? Kijk eens op Google ; Gedicht overleden pony
Weet iemand nog mooi gedicht ik moet vandaag me paard laten inslapen ze is merrie van 5 jaar heb der gekregen toen ze 2 jaar was en heb heel wat dingen met der mee gemaakt wat wel leuk was en dingen niet totaal niet leuk waren ze was niet makkelijk met rijden als iemand nog 1 weet die bij der Pas zou dat heel leuk zijn want wil een mooi gedichtje posten bij foto als het gebeurd is