Ik kwam gisterochtend om kwart over 7 even naar de paarden kijken om Othello en Sunny te controleren, Othello is 4 dagen geleden uitgegleden en op zijn plaat gegaan, ik was er zelf niet bij en kom die dag ook niet komen vanwege drukte met school.
Othello liep er lichtelijk kreupel van, maar we vonden het niet raar aangezien hij toch een flinke val heeft gemaakt.
Nu kwam ik gisterochtend om naar ze te kijken, ik loop richting Othello en het eerste wat hij deed toen hij mij zag is hinniken, dat doet hij normaal nooit als hij iemand ziet,
dat verbaaste mij dan ook, ik kijk naar zijn achterbenen en zie bloed op zijn sok zitten van linkerachterbeen, ik kijk omhoog en zie daar een enorme wond zitten... vol met bloed en hij stond er niet eens op, letterlijk op 3 benen stond hij.
Ik had geen halster of wat dan ook meegenomen de weide in en heb mij omgedraaid en in volle vaart de heuvel in de weide naar beneden gerend, poort uit, door de stal en naar het huis van de staleigenaar.
Nog net niet de klink van de deur afgerammeld, puur uit paniek, aangezien het toch ernstig was en ik wist bij mij zelf dat dit foute boel is.
Staleigenaar komt naar buiten en vraagt wat er is, ik zo van Othello heeft een grote wond..
Daarna had Ik Othello van de weide afgehaald en hebben we direct de DA gebeld, die kwam een uur later en die schrok ook van de wond.
Het is een draadwond die behoorlijk is...
3 uur is de da met hem bezig geweest om er wat van te kunnen maken, nu mag hij de komende maand op stal blijven en heeft een drukverband om tegen de zwelling.
En wordt voor de komende dagen iedere dag gespoten door de DA om een onsteking te voorkomen.

dit is zijn been momenteel,
zet de foto van zijn wond even in een link aangezien het geen foto is voor iemand met een zwakke maag.
http://boktimg.nl/img/m/YRazkX.jpg
Het enigste wat ik kan zeggen is.. jongens heb de weide in orde... om ongelukken te voorkomen! draad was niet in orde en zie er wat van gekomen is, en dit is dankzij te los hangend stroomdraad...
Bedankt voor het lezen en het kan een warrig verhaal zijn