Divoza verjaardagscheque - cadeaubon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WhatsUp

Divoza verjaardagscheque - cadeaubon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 15:05

Afgelopen augustus was ik jarig. Van de Divoza ontvangt iedereen die klant is een verjaardagscheque van € 10,-. Normaal gesproken wissel ik deze altijd in voor een cadeaubon, want vaak heb ik op dat moment net niets nodig en het is altijd handig is om een cadeaubon achter de hand te hebben, die is nou eenmaal veel langer geldig. Dat inwisselen wilde ik dus ook deze keer doen, maar wat schetst mijn verbazing? Het mag niet meer van de Divoza! Sinds 3 maanden is dit niet meer mogelijk.
Wisten jullie dit? Ik baal, vond het altijd een mooie manier om gebruik te maken van de cheque, maar blijkbaar dachten teveel mensen zo..

Iemand zin om mee te gaan protesteren bij de Divoza? :P
Laatst bijgewerkt door WhatsUp op 08-09-15 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

jiperdepip

Re: Divoza verjaardagscheque - cadeaubon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:06

Pfff protesteren om iets wat je gratis krijgt ...............ik zou zeggen beter iets dan niets en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken !!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:07

Ik vind het verbazingwekkend dat Divoza niet vanaf moment 1 ervoor heeft gekozen om dat je die cheque niet kan inwisselen voor een cadeaubon :=
Meestal staat er in de voorwaarden dat zoeits niet kan, tenminste... Ik ken dat van andere bedrijven en had er niet bij stilgestaan dat je bij Divoza het blijkbaar wel kon doen :=
Was wel slim van je! :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:08

Je gaat toch niet moeilijk doen om iets wat je gratis gehad hebt :? Wees gewoon blij dat je wat krijgt..

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:09

Vind het ook verrassend dat het uberhaupt kon :+

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:17

Ik plaatste altijd gewoon een oproep op mijn fbpagina.
"Wie kan ik blij maken met een divoza kortingscode van €10,-? "

Een ander blij en ik koop geen onnodige dingen _O-

protesteren voor iets dat gratis weggeven word?
Zal mij niks verbazen als ze er uiteindelijk gewoon helemaal mee stoppen Door het beklag dat ze krijgen.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:21

ik heb er dit jaar niet eens één gehad. Dacht dat ze gestopt ermee waren, omdat ik niks kreeg.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:25

Helaas is de mijne verlopen . Niet eens gemerkt dat ik die gekregen had...

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:26

Ik koop er altijd sokken van als ik verder niks anders nodig heb...

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 15:34

Goh, hallo sarcasme! Jullie denken toch niet serieus dat ik nu naar de Divoza ga om daar mijn cadeaubon op te eisen? 8)7
Ik vond het altijd een mooie manier om nog eens iets achter de hand te hebben voor grote uitgaven (paardenspullen kosten al genoeg) en met mij blijkbaar nog vele anderen.
Dit topic was dan ook meer bedoeld om anderen ervan op de hoogte te stellen, maar dat kwam geloof ik niet helemaal over..

@vuurneon: Haha, thanks. Niet mijn idee overigens, maar vond het ook echt wel een goeie :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:14

Ik ben blij dat ik het lees, ben ik toch niet gek aan het worden.... ik deed het ook altijd op die manier. Overigens niet alleen met de verjaardagscheque, maar ook de spaarcheque. Weet niet of die ook niet meer ingewisseld kan worden voor een cadeaubon, want dat zou ik wel een beetje belachelijk vinden.... Omdat je voor de punten hebt gespaard.

Vroegah, vond ik het een mooi systeem. Gewoon sparen en maakte het niet uit ewanneer je het opmaakte. Nu krijg je als je 10 euro hebt gespaard een cheque die je binnen bepaalde tijd moet opmaken. Vind ik niet zo netjes :) HOop dat die nog wel voor een cadeaubon kunnen worden ingeleverd...\

*edit* Oke, heads up. Dat kan dus ook niet meer. Vind ik niet zo netjes...

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 09:36

krijg je de verjaardagcheque over de post?of via de mail?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 09:38

Ben ik blij dat ik het nog heb gedaan afgelopen verjaardag :D
Het is jammer maar vanaf Divoza's kant heb ik het altijd al als een foutje gezien, die ze nu dus gefikst hebben.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 09:46

Ik heb altijd een lijstje liggen van dingen die ik in de toekomst nodig ga hebben, dus als ik het product dan met korting ergens kan kopen dan doe ik dat. Zo gebruik ik mijn verjaardagkado ook. Dit jaar een longeertouwtje + antiklit van gekocht.

floorxbilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:52

Waar kun je die bon aanvragen?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:59

voor je verjaardag bedoel je?
Als je een divoza pas hebt krijg je die geloof ik automatisch in je mail.

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:05

Ik heb jaaaaaaaren gespaard. Vervolgens gingen ze over na een nieuw systeem en mooi nooit iets voor me punten gekregen. Gebelt.. nou moet nog steeds iets krijgen van ze. Afzetters!

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:14

Krijg je idd in je mail als je geregistreerd staat.

Maar kom op. Je krijgt de bon, je gaat toch niet moeilijk doen om iets wat je krijgt. Wees blij dat je wat krijgt, en ja als je op dat moment niks nodig hebt jammer dan, ik gebruik ze vaak ook niet.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:46

Het is een bon van 10 euro jongens.. Niet eens korting of met een minimaal bestelbedrag, gewoon echt een gift. Waar kun je je druk om maken. :') Ondankbaar..

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:29

Sinds het nieuwe systeem heb ik ook problemen met de punten. Als ik inlog telt er namelijk nooit iets bij, buiten de 'overdracht moderator' punten die ik toen had. maar ik krijg op tijd wel een bon, dus het is me wel goed zo :) Ik vind divoza superleuk om te winkelen vanuit België, is er altijd snel, en ze antwoorden ook relatief snel op men mails. Vanuit België de beste winkel imo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:35

Ik heb hier ook van gehoord. Sta als het goed is in het systeem - heb echter geen pas - maar heb vorig jaar niets gekregen voor mijn verjaardag. Volgende maand een nieuwe kans. Misschien toch even langsgaan om alles te bevestigen. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:42

Het langsgaan is er niet van gekomen. := Als je een account aanmaakt op hun site en je geboortedatum invult, krijg je dan ook via de mail een verjaardagscheque?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:48

Ja, die heb ik toch elke keer aangehad in men mailbox

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 08:46

Weet dat dit een oud topic is, maar om een nieuwe hiervoor aan te maken, vind ik ook zo wat..

Ik zou toch zweren dat ik van Agradi vorig jaar ook een verjaardagscheque gekregen heb. Of ben ik nu abuis :7 ?

horsezz578

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 08:52

WhatsUp schreef:
Afgelopen augustus was ik jarig. Van de Divoza ontvangt iedereen die klant is een verjaardagscheque van € 10,-. Normaal gesproken wissel ik deze altijd in voor een cadeaubon, want vaak heb ik op dat moment net niets nodig en het is altijd handig is om een cadeaubon achter de hand te hebben, die is nou eenmaal veel langer geldig. Dat inwisselen wilde ik dus ook deze keer doen, maar wat schetst mijn verbazing? Het mag niet meer van de Divoza! Sinds 3 maanden is dit niet meer mogelijk.
Wisten jullie dit? Ik baal, vond het altijd een mooie manier om gebruik te maken van de cheque, maar blijkbaar dachten teveel mensen zo..

Iemand zin om mee te gaan protesteren bij de Divoza? :P

Eerst wat kopen van tien eurto en daarna het geld terugvragen door een ruiling.
Omdat het van een actie komt krijg je wss een cadeaubon terug van 10 euro!