Wisten jullie dit? Ik baal, vond het altijd een mooie manier om gebruik te maken van de cheque, maar blijkbaar dachten teveel mensen zo..
Iemand zin om mee te gaan protesteren bij de Divoza?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wees gewoon blij dat je wat krijgt..
HOop dat die nog wel voor een cadeaubon kunnen worden ingeleverd...\
Ondankbaar..
Ik vind divoza superleuk om te winkelen vanuit België, is er altijd snel, en ze antwoorden ook relatief snel op men mails. Vanuit België de beste winkel imo WhatsUp schreef:Afgelopen augustus was ik jarig. Van de Divoza ontvangt iedereen die klant is een verjaardagscheque van € 10,-. Normaal gesproken wissel ik deze altijd in voor een cadeaubon, want vaak heb ik op dat moment net niets nodig en het is altijd handig is om een cadeaubon achter de hand te hebben, die is nou eenmaal veel langer geldig. Dat inwisselen wilde ik dus ook deze keer doen, maar wat schetst mijn verbazing? Het mag niet meer van de Divoza! Sinds 3 maanden is dit niet meer mogelijk.
Wisten jullie dit? Ik baal, vond het altijd een mooie manier om gebruik te maken van de cheque, maar blijkbaar dachten teveel mensen zo..
Iemand zin om mee te gaan protesteren bij de Divoza?