Tuurlijk zeg ik wel iets en wens ik de mensen sterkte, zou ik zelf ook fijn vinden(denk ik). Ik heb de verzorgster van dit paard dan ook een berichtje gestuurd om haar sterkte te wensen. Bij ons op stal zijn zo'n 25 paarden, dus iedereen is bij elkaar betrokken. Dit was ook nog eens een paard van de stal zelf waardoor er veel mensen bij betrokken zijn. Als je dan op stal aankomt staat er een groep mensen over te praten, ik weet me dan geen houding te geven. Ik wens de mensen dan uiteraard veel sterkte etc. Het is niet zo dat ik ze gewoon straal voorbij loop(zo ben ik niet opgevoed). Nu was dit heel onverwachts (verstopping van slokdarm gevolgd door hartaanval), als een paard al lang pijn had of oud was kan ik me beter een houding geven.
Ik lees nu ik het wil posten de reactie van @anous_bjorn. Hoe zij het verwoordde is hoe het bij mij ook is. Dit was volgens mij het 8ste paard in drie jaar, bij ons op stal. Op een gegeven moment word je daar dan wat nuchterder in. Veel paarden hadden pijn of waren ziek/heel oud. Ik was dus idd blij voor de paarden, dat ze niet meer leden.