Waren jullie ook van die pennymeisjes? En kom je ze nu ook nog tegen?
Brand los!
Ik zelf heb wel wat vervelende ervaringen met pennymeisjes gehad helaas, mijn vriendin en ik verzorgden toen we 10 waren ofzo allebei een Shetlander op dezelfde stal. De eigenaar was er nooit en gaf ze alleen eten, de rest deden we zelf. Tot op een dag (het is een behoorlijk veel bezochte plek in het dorp) er 2 onbekende meisjes in het land stonden, ze zeiden dat hun ze nu ook mochten verzorgen, wij bij de eigenaar geïnformeerd. Bleken ze 2 kleindochters van 7&8 van een vriend van hem te zijn (totaal geen ervaring) dus op een woensdagmiddag wanneer ze er WEER waren waren ze dus aan het rijden, eentje op mijn pony de ander op die van mn vriendin. Het meisje op mijn pony had enorme ruzie met hem. Ik vond het eigenlijk wel grappig dus toen ik m riep galoppeert hij dus naar het hek. Dat meisje lag eraf en ik lag helemaal dubbel. Ze was alleen best wel boos. Uiteindelijk heeft de eigenaar ze weggestuurd gelukkig!
Ze noemden een zweep een "sla-stokje"

groetjes!
) ook heerlijk penny. In verlichte zit over de hobbels in de hoop dat een springruiter langsreed en vond dat je een goede zit had. Ik kreeg dan misschien een paard en zou NL kampioen worden....