Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

detos240 schreef:Wij gebruiken de rollen die in kuilfolie zitten. Deze zijn anderhalf meter en ze zijn van steviger kwaliteit dan een regenpijp. Als ze erop staan gaan ze niet kapot! (Dit is getest hier, perongeluk!)
Dus voor hindernispalen even een boer in de buurt vragen of hij van die buizen in zijn kuilplastic heeft en of je die mag hebben.......... een klein nadeeltje.....ze zijn allemaal grijs
Om ze op te leggen heb ik bij nedlantic van die blokken gekocht. niet extreem duur maar wel zeer duurzaam!
Zoe_97 schreef:mijn omm had ijzeren palen genomen daar houders op vast gemaakt met een lasmachine en dan nog ene autoband eronder gelast
melissapupa schreef:detos240 schreef:Wij gebruiken de rollen die in kuilfolie zitten. Deze zijn anderhalf meter en ze zijn van steviger kwaliteit dan een regenpijp. Als ze erop staan gaan ze niet kapot! (Dit is getest hier, perongeluk!)
Dus voor hindernispalen even een boer in de buurt vragen of hij van die buizen in zijn kuilplastic heeft en of je die mag hebben.......... een klein nadeeltje.....ze zijn allemaal grijs
Om ze op te leggen heb ik bij nedlantic van die blokken gekocht. niet extreem duur maar wel zeer duurzaam!
hoe wil je daar dan staanders van maken, heb ze hier ook staan maar hier dienen ze voor zwepenhouder